טלוויזיה

סערה במאסטר שף: מריבה על הסט - "מבלבל במוח"

קשת סיפקה הצצה לפרק שישודר הערב, בו התעורר ויכוח סוער בין אייל שני לישראל אהרוני על רקע מקצועי, אל מול אחד המתמודדים שהגיעו לאודישן
מערכת ice |  1
מאסטר שף (צילום רונן אקרמן)
"מאסטר שף", תכנית ריאליטי האוכל הפופולרית המשודרת בקשת 12, חזרה לעונה עשירית, בהשתתפות השף   חיים כהן, מיכל אנסקי, השף אייל שני, והשף ישראל אהרוני, אליהם הצטרפה רותי ברודו. עם חזרה של התכנים למסכים, חזרו גם הוויכוחים המפורסמים בין השופטים, כאשר אחד הבולטים שבהם ישודר הערב (שלישי). 
הוויכוח הסוער התרחש בין אייל שני לישראל אהרוני, כשהפעם, נושאו היה המטבח הצרפתי. דוד, מתמודד שהגיע לאודישן, אמר:  "אני זה ירקות, אני אוהב ירקות, אני מבשל ירקות כל הזמן", בתגובה, שאל אותו אהרוני "מה מושך אותך בירקות" והמתמודד השיב לו: "אני יכול לעשות עם ירקות כמו שאתה משתמש בקוויאר או בסלמון".
"זה לא מה שהצרפתים מאמינים. הצרפתים לא יודעים ירקות, עד אלן פאסאר" אמר אייל שני לאהרוני, כאשר האחרון לא נשאר חייב והגיב לו: "באמת? צרפת הייתה צריכה לחכות לאייל".
"הם מתייחסים לירקות כמו שמתייחסים לבשר. הם לא מבינים את זה. תראה לי יצירות של ירקות במטבח הצרפתי", המשיך שני, כששאר השופטים הגיבו: "רטטוי" ו"פירה", ואהרוני אמר: "הם גאונים בירקות". "בירקות אין חמאה, עד שלא מופיע שמן זית אין מי שיעשה איתם מז'וז'ין" הוסיף שני עד לרגע בו ש"הקפיץ" את אהרוני, שעמד על דעתו ואמר: "מה אתה מבלבל את המוח? ירקות רק עם שמן זית? ירקות וחמאה לא הולך יחד?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאסר שף
    סוזנה 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תוכנית משעממת נימאס מימנה הגיע הזמן להביא תכניות טובות
    סגור