טלוויזיה

סיוון כהן תוקפת: "קורעים לכם את הכיס"

סיוון כהן ממשיכה במלחמתה ביוקר המחייה בישראל והשוותה בין המחירים בחופי הים בפורטוגל לאלה שבישראל: " זה יוקר המחייה, ההבדל שלנו מול העולם. גן עדן, ליסבון, פורטוגל, לא רחוק מאיתנו ותראו את ההבדלים"
מערכת ice |  1
סיון כהן (צילום מסך מתוך הכל כלול)
סיוון כהן, העיתונאית ומגישת תכנית הצרכנות 'הכל כלול' ברשת 13 ממשיכה במלחמתה ביוקר המחייה בישראל והעלה היום (שלישי) סרטון בחשבון האינסטגרם שלה בו היא תוהה על המחירים בישראל מול המחירים בפורטוגל בה היא נופשת בימים אלו.
"יושבים בים ו"קורעים" לכם את הכיס? בואו נדבר רגע על מחירים". אמרה בפתח דבריה כהן והשוותה בין המחירים בחופי הים בישראל מול חופי הים בפורטוגל. "בפורטוגל, כוס יין עולה בחוף הים 6 אירו (20 שקלים), בקבוק יין עולה 22 אירו (80 שקלים), עכשיו זה החוף הכי שווה באזור ליסבון".
 
כהן הוסיפה והשוותה גם באוכל: "גם האוכל זול, גוואקמולי 30 שקלים, אתם מקבלים את הדגים הכי מוטרפים בעולם ב-50 שקלים. זה יוקר המחייה, ההבדל שלנו מול העולם. גן עדן, ליסבון, פורטוגל, לא רחוק מאיתנו ותראו את ההבדלים".
כזכור, לאחרונה תקפה כהן את יפה בן דוד, אחרי שנחשפה משכורתה האסטרונומית של יו"ר הסתדרות המורים - 90,000 שקלים בחודש. "הנתונים האלה לא ממש שקופים לציבור. בן דוד מקבלת את המשכורת הזאת בזמן שהיא נלחמת על שכר למורים שמרוויחים אלפי שקלים בודדים בחודש".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מים
    ראם 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סיון המשיכי לטפל במחירים של המים בבתים קורעים אותנו
    סגור