טלוויזיה

בעקבות מותו של צביקה פיק: שינוי בלוח השידורים

חברת הסטרימינג "הוט" הודיעה על שינוי בלוח השידורים בעקבות מותו של זמר הפופ הפופולארי. סדרה מוזיקלית המבוססת על חייו, ראיון עבר, תכנית דוקמנטרית על חייו ועונת גולסטאר בכיכובו ישובו למסכים
מערכת ice |  1
צביקה פיק (צילום צילום מסך ערוץ 12)

חברת הכבלים "הוט" הודיעה כי תעדכן את לוח השידורים שלה, בעקבות מותו של צביקה פיק שהלך הבוקר לעולמו בגיל 72, אחד האמנים האהובים והמצליחים בישראל. HOT3- וב- HOT VOD – תשודר המיני סדרה המוזיקלית "תמיד אותו חלום" המבוססת על שיריו של הזמר (בימאי : איתן פוקס, תסריטאית ויוצרת : שירי ארצי).


עוד תהיה זמינה לצפייה בערוצים אלו העונה השניה של "גולסטאר", בה לקח חלק פיק, והשתתפו בה גם: בן אל תבורי, אלירז שדה, שלומי קוריאט, ג׳קי מנחם ונוספים. בHOT- בידור: ישודר הפרק של תכנית הראיונות של יונתן ריגר "סמולטוק", בוא משוחח העיתונאי עם הזמר, וכן פרק של "דוקוסלב" העוקב אחר חייו של צביקה פיק.


פיק, שעבר קריירת ענק, כתב שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל, להיטים שזכו באירוויזיונים, נמצא הבוקר ללא רוח חיים. לפני כארבע שנים, עבר הזמר אירוע מוחי במהלך טיסה מלונדון לישראל. בעקבות האירוע הטיסה נחתה בוינה שם הוא פונה לטיפול בבית חולים מקומי.


מאז האירוע הופצו שמועות באשר למצבו הבריאותי והבוקר התבשרו מקורביו על מותו. פרטי לוויתו יימסרו בהמשך היום, כאשר תחנות הרדיו מנגנות את מיטב שיריו לאות כבוד והוקרה על פועלו לאורך השנים.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זו כתבה ממומנת לקידום הוט?
    גל 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כי כל ערוצי הברודקאסט גם שידרו תכנים בנושא.
    סגור