טלוויזיה

בשורה לחובבי טלוויזיה: yes משיקה את דיסקברי+ בישראל

לכבוד השיתוף פעולה החדש עם Warner Bros. Discovery, התקיימה היום מסיבת עיתונאים חגיגית בתל אביב. אילן סיגל: "yes ממשיכה לצמוח ולבסס את מעמדה כחברת ה-IP הגדולה בישראל"
מערכת ice | 
אילן סיגל (צילום רמי זרנגר)
חברת yes ו-Warner Bros. Discovery השיקו היום (רביעי) בישראל את שירותdiscovery +. השירות כולל מעל 2,000 שעות צפייה של תכנים שונים בתחומים מגוונים הכוללים 500 שעות צפייה בתכנים מקוריים ובלעדיים ל- discovery+, עם כתוביות מלאות בעברית, כבר זמינים ללקוחות yes ו- STINGTV. התכנים יוטמעו ישירות בשירות ה-VOD של yes ו-STINGTV, כאשר הם מוצעים לכל לקוחות yes לתקופה של 3 חודשים ללא תשלום וללא התחייבות בתום התקופה יוצע השירות בעלות של 19.9 ש"ח.
 
במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום, אמר ג'יימי קוק, מנכ"ל ב-Warner Bros. Discovery: "היום הוא יום חגיגי שכולנו ציפינו לו. השותפות המורחבת הזו עם השותף המוערך שלנו yes והשקת discovery+ בישראל היא אבן דרך נוספת עבורנו בחברת Warner Bros. Discovery. כל הלקוחות של yes ו-STINGTV יכולים להתחיל ליהנות מספרייה עשירה של תוכן בידור אמיתי על פני סגנון חיים ומערכות יחסים, בית ואוכל, פשע אמיתי, הרפתקאות והיסטוריה, מדע, טכנולוגיה וסביבה. הפלטפורמה תכלול גם מגוון של תכנים מקוריים שיוקרנו בבכורה בלעדית ב-discovery+. אני בטוח שלכל אחד יש משהו לראות תירשמו עכשיו, תוכלו ליהנות מ- discovery+ למשך 3 חודשים ללא עלות נוספת".
 
אילן סיגל, מנכ"ל yes, הציג את אסטרטגיית ה-Super Content TV, להובלת שוק הטלוויזיה בישראל ואמר: "אנו נמצאים בתהליך משמעותי של שיתופי פעולה עם ענקיות הסטרימינג העולמיות ומגיעים עם מגוון הצעות ומסלולים בטווח רחב לכל סוגי אוכלוסיות הצופים. החיבור בין ענקית התוכן, Warner Bros. Discovery ל-yes הוא חיבור מתבקש ואנו גאים ש- yes נבחרה כשותפה להשקת השירות בישראל. אנו ממשיכים לגדול במצבת המנויים בשוק מאתגר ותחרותי ואני שמח להודיע שכבר למעלה מ-300 אלף מלקוחותינו צופים בטלוויזיה על גבי רשת האינטרנט וש-yes ממשיכה לצמוח ולבסס את מעמדה כחברת ה- IP הגדולה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה