טלוויזיה

טקס פרסי האמי: כל הזוכים בערב הגדול של הטלוויזיה

טקס פרסי האמי השנתי התקיים בלילה שבין שני לשלישי וכצפוי היו לא מעט הפתעות טובות וכמובן כוכבות ענק שגרפו פרסים אחד אחרי השני. אלו הם הם כל הפרטים על הפרסים היוקרתיים ביותר והכוכבים שזכו בהם
מערכת ice | 
גניפר קולידג (צילום אינסטגרם)
בלילה שבין יום שני לשלישי, זמן ישראל, התקיים טקס פרסי האמי השנתי אשר מעניק פרסים בתחום הבידור בפריים טיים, או בשפת העם: פרסים לסדרות טלוויזיה המשודרות בשעות בהם יש את שיא הצפייה בטלוויזיה בארה"ב. במסגרת הטקס מוענקים פרסים לסדרות הכי טובות בתחום הדרמה, ריאליטי, קומדיה ועוד. כמו כן מוענקים פרסים אינדיבידואלים עבור בימוי, משחק, כתיבת תסריט וכך הלאה.
הטקס שהתקיים בלוס אנג'לס פרסם לא ממזמן את המועמדויות שלו, במסגרתן הובילו שתי סדרות מבית HBO: 'הלוטוס הלבן' עם מעל ל-20 מועמדויות והסדרה המוצלחת 'יורשים' עם 25 מועמדויות. קרובה אליהן הייתה הסדרה של אפל 'טד לאסו' עם 20 מועמדויות.
 
שלושת הכוכבות הללו אכן לא אכזבו וכיכבו בענק בשעת הענקת הפרסים. סדרת הדרמה הטובה ביותר הוענקה ל'יורשים' וכוכב הסדרה מת'יו מקפיידן הבריטי אף זכה בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר. 'הלוטוס הלבן' זכתה בפרס על סדרת האנתולוגיה הטובה ביותר, כמו גם עבור הכתיבה הטובה ביותר, הבימוי הטוב ביותר, שחקנית המשנה הטובה ביותר (ג'ניפר קולידג') ושחקן המשנה הטוב ביותר בקטגוריה זו.
'טד לאסו' זכתה בפרס סדרת הקומדיה המוצלחת ביותר ובאותה קטגוריה גם בבימוי, השחקן המוביל הכי טוב ושחקן המשנה הכי טוב.
 
לצד הכוכבות הללו היו לא מעט הפתעות: השחקנית זנדאיה זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת הדרמה 'אופוריה' (שמקורה בישראל), תוכנית המשחקים של הזמרת ליזו, שעוסקת בנשים עם עודף משקל, זכתה להיות הכי טובה בקטגוריה שלה, ו'משחקי הדיונון' של נטפליקס, שסחפה את כולנו בשנה שעברה, זכתה גם היא בפרסים מובילים והייתה לסדרה הזרה הראשונה שמועמדת במסגרת טקס פרסי האמי.
הטקס הערוך והמתורגם ישודר היום (יום שלישי) בשעה 22:30, ב-yes TV DRAMA, yes VOD וב-STINGTV
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה