טלוויזיה

הדר מוכתר מגיעה לארץ נהדרת: צפו בקטע המדובר

ארץ נהדרת יוצאת בעונה חדשה על רקע מערכת הבחירות, ומי שזכתה לחיקוי מצחיק במיוחד היא יושבת ראש מפלגת צעירים בוערים, הדר מוכתר. צפו בחיקוי של שני כהן
מערכת ice | 
החיקוי של הדר מוכתר (צילום צילום מסך)
ארץ נהדרת תצא היום (רביעי) לדרך עם עונה חדשה ומצחיקה בטירוף על רקע מערכת הבחירות שמתנהלת בימים אלו. מי שתככב בעונה הקרובה היא באופן לא מפתיע, הדר מוכתר, יושבת ראש מפלגת "צעירים בוערים" שקיבלה חיקוי מצחיק במיוחד של לא אחרת מאשר שני כהן.
כזכור, אתמול פורסם כי שלוש כוכבות הפופ הגדולות ביותר בישראל היום, נועה קירל, אנה זק ונונו (גאיה באר-גורביץ', ליאת הרלב ושני כהן, בהתאמה) יעלו דואט משותף, וארץ נהדרת מספקת הצצה לדמויות שלהן, זאת לרגל העונה ה-20 שתעלה כאמור היום לאוויר.
 
יחד עם זאת כמובן שהסדרה הוותיקה תתכונן להציג בפעם החמישית בשלוש השנים האחרונות את הפוליטיקאים בדרך לבחירות 2022. בפרומו לעונה החדשה יצרו בהפקה כדור מיוחד אליו הוכנסו השחקנים בתוך הדמויות שלהם, ונראו יוצרים כדור אנושי ענק.
 
לפני כשלושה שבועות כוכבי ארץ נהדרת לדורותיה נפגשו למפגש מחזור של פעם ב-20 שנה. המפגש הצטלם לסרט דוקו מיוחד שישודר בקשת 12 ויתעד 20 שנות סאטירה ויצירה, לרגל עליית העונה ה-20 במספר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה