טלוויזיה

לא תאמינו עם מי אוהד בוזגלו הגיע להשקת הבוזגלוס

הבוזגלוס השיקו עונה שביעית וחדשה ל-yes בהרכב מלא עם יעקב וחני, אסי ועדי, מאור ומירן, אלמוג ונטליה, פאני, וגם אוהד שהגיע "רק" עם בת זוג אחת - מריה. העונה החדשה תעלה בשבוע הבא - 7/11
מערכת ice |  2
הבוזגלוס (צילום אור גפן)
ב-20 בנובמבר 2017 עלתה העונה הראשונה של הסדרה הבוזגלוס ב-YES, אך גם בחלומות הכי ורודים שלהם הם לא ציפו שהסדרה תהיה הצלחה כל כך מסחררת. הבוזגלוס היא תוכנית דוקו-ריאליטי העוקבת אחר אורחות חייה של משפחת בוזגלו כ"משפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי".
אתמול (שלישי) הבוזגלוס השיקו עונה שביעית וחדשה ל-yes בהרכב מלא עם יעקב וחני, אסי ועדי, מאור ומירן, אלמוג ונטליה, פאני, וגם אוהד שהגיע "רק" עם בת זוג אחת - מריה.
עוד הגיעו לפרגן ולהשיק: אתי כרייף ובן הזוג טל גולדמן, נאווה בוקר, דורין סגול, רוית אסף ובנה ליאם, אילון בן יוסף, אש ואליס, רגב הוד ועוד. העונה החדשה תעלה בשבוע הבא - 7/11.
העלילה עוקבת אחרי משפחת בוזגלו, יעקב וחני ההורים שהתגרשו ואחרי 20 שנה התחתנו במהלך העונה הראשונה. עוד עוקבת הסדרה אחר הבן הבכור של המשפחה, אוהד, שהתגרש מפאני במהלך העונה הראשונה. בנוסף, הבן השני אסי, בעלה של עדי, שזכה במהלך העונה הרביעית בהישרדות, הבן השלישי מאור בוזגלו, הכוכב הגדול מבין בני המשפחה והילד הצעיר ביותר במשפחה, אלמוג בוזגלו, שהינו כדורגלן פעיל בליגת העל המשחק כיום בקבוצת סקציה נס ציונה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מישפחה פח
    מישהו 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מישפחה השם ירחם
    סגור
  • 1.
    בושה
    אלי 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה הפלא.אוסף את כול הבררה.
    סגור