טלוויזיה

צילומי זגורי אימפריה נדחו: עוז זהבי תוקע את ההפקה

בזמן שהמלהקים מחפשים כעשרה שחקנים חדשים, התכניות לצילומים מעט מתעכבות כאשר עוז זהבי גרם לדחייתם בשל השתתפותו כמנחה בריאליטי החדש של רשת 13 'פקין אקספרס'
מערכת ice |  1
זגורי אימפריה (צילום יחצ)
ללא משה איבגי, החלו הליהוקים לעונה החדשה של ״זגורי״ שתעלה ב-"HOT3״ ובין הדמויות החדשות שיצטרפו לעונה בהם גם את דמותה מרסל, בחורה כריזמטית, סוחפת, יפה, חדה וחכמה שתהיה בת הזוג של אביאל אותו מגלם עוז זהבי.
אלא שבינתיים, אותו זהבי מעכב את תחילת הצילומים של העונה החדשה של הסדרה שהפכה לקלאט ב-HOT. בשל העובדה שינחה את 'פקין אקספרס', ריאליטי הטיולים של רשת 13, הצילומים נאלצים להדחות בינתיים..
 
זגורי אימפריה היא סדרת טלוויזיה ישראלית של חברת HOT, זוכת פרס האקדמיה לטלוויזיה. הסדרה שודרה החל מ-8 באפריל 2014 בחברת HOT. הסדרה מגוללת את סיפורה של משפחת זגורי, משפחה רוויית מתחים מבאר שבע, הנאבקת להסיר קללה הרובצת על ראשה מאז מות הסבא.
יוצר הסדרה הוא מאור זגורי, שכתב את התסריט ובהמשך גם ביים. שתי עונות הסדרה צולמו יחד, העונה הראשונה עלתה לשידור ב-8 באפריל 2014, והעונה השנייה עלתה לשידור ב-3 בפברואר 2015 והסתיימה ב-1 באפריל 2015. העונה הבאה ככל הנראה תתעכב לאור הלו"ז שנדחה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלי איבגי זה לא שווה (ל"ת)
    יוסי 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור