טלוויזיה

על רקע איומי סגירת התאגיד: 'כאן' בהישג אדיר

על רקע האיומים של שר התקשורת הנכנס, שלמה קרעי, לסגור את תאגיד השידור, כאן חינוכית רשמו הישג ענק שגרפו לא פחות מ-20 פרסים בטקס פרסי האקדמיה לילדים ונוער לשנת 2022, כשהמנצחת הגדולה היא הסדרה "כארמל" שהשיגה 8 פרסים
מערכת ice |  1
כאן 11
על רקע האיומים מצד שר התקשורת הנכנס, שלמה קרעי, לסגור את התאגיד, הבוקר (חמישי), בטקס בהנחיית עדן דניאל גבאי, הכריזה האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה על הזוכים בטקס פרסי האקדמיה לילדים ונוער לשנת 2022: המנצחת הגדולה של האירוע היא סדרת הטלוויזיה של כאן חינוכית "כראמל", שגרפה 8 פרסים. הקטגוריות בהן זכתה בשמונת הפרסים הן: סדרת הדרמה הטובה ביותר, שחקן בסדרה דרמה (יובל סגל), שחקנית בסדרת דרמה (לירית בלבן), תסריט לסדרת דרמה, צילום, ניהול אומנותי, איפור ועיצוב תלבושות.
"האחיין שלי בנץ", סדרת הפנטזיה הקומית של כאן חינוכית, גרפה ארבעה פרסים, בהם: הסדרה הקומית הטובה ביותר, תסריט לסדרה קומית, ליהוק ועיצוב פסקול. לצדן, בלטו גם הסדרה "להציל את חיות הבר", עם שני פרסים, בהם סדרת התעודה הטובה ביותר ועריכת התמונה הטובה ביותר, וכן הסדרה "ילדי בית העץ", עם שני פרסים עבור בימוי בסדרה קומית ועבור מוזיקה מקורית.  
 
וזה לא הכול: סדרות נוספות של כאן חינוכית שגרפו פרסים הן "מיוחדת", שזכתה בפרס הבימוי של סדרת דרמה, "פרפר נחמד", שזכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר לגיל הרך, "סליחה על השאלה ילדים", שגרפה את פרס תוכנית המגזין/בידור/העשרה הטובה ביותר, והסדרה "לבד בבית", שזכתה בפרס השחקנית המצטיינת בסדרה קומית (נטע רוט).
גיל עומר, יו"ר מועצת התאגיד: "הפרסים וההוקרה הם תוצר ישיר של השקעת התאגיד  בתוכן ישראלי ועוד הוכחה לתוצאות  יוצאות הדופן של פעילותו. הפרסים מדגישים את חשיבותו ונחיצותו של השידור הציבורי, שחרט על דגלו איכות, העשרה וגיוון גם בגזרת הילדים והנוער. תודות וברכות לעובדות ועובדי התאגיד, ליוצרים ולהנהלה".
גולן יוכפז, מנכ"ל תאגיד השידור הישראלי: "אנחנו נרגשים באמת, ומודים לחברי האקדמיה על הבחירה החד-משמעית בתוכן האיכותי לילדים ולנוער של כאן חינוכית. אנחנו מבקשים להודות ליוצרים ולעובדי כאן חינוכית, ובעיקר להודות למאות אלפי הילדים ובני הנוער שצופים בנו מידי יום. גם ילדי ישראל יודעים שתוכן איכותי אמיתי ומעשיר אפשר למצוא רק בתאגיד השידור הישראלי". עומר מנור, מנהל כאן חינוכית: "וואו, 20 פרסים, זה גאוני!, פעם הבאה נדאג לקצת יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סגירת התאגיד היא סגירת פיות !
    שי 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל האמירות השיקריות על בזבוז כספי ציבור, הפרטה, שוק חופשי, הכל חרטה, הכל במטרה לסתום פיות, בכל מדינה נאורה יש שידור ציבורי וככה זה צריך להיות, תלכו לאתר של הebu, ותראו את הרשימה של כל המדינות, אפילו מרוקו, ומדינות שלא מכירים את השם שלהן, רוצים לסתום פיות גם לגלצ בהמשך- מה שקשור לצבא- גם זה למען שוק חופשי? לא!
    סגור