תקשורת ומדיה

תאגיד השידור ייסגר? שר התקשורת: "קולות פופוליסטיים"

שר התקשורת היוצא יועז הנדל שיגר הבוקר מכתב תמיכה בעובדי אגיד השידור הציבורי ומתח ביקורת על הכוונות לסגירת התאגיד, וכן על תפקוד שרים קודמים: "התפל הפך לפרשיות פליליות והחותם היחיד שנותר, הוא חותם חוסר הענייניות"
מערכת ice |  3
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
שר התקשורת היוצא יועז הנדל יוצא הבוקר במכתב תמיכה לעובדי ועובדות תאגיד השידור הציבורי, וזאת ברקע הצהרות של ח"כים מהליכוד והקואליציה הנכנסת על הכוונה לסגור את גוף השידור הציבורי.
הנדל כבר, "לצערי, בימים האחרונים נשמעים קולות פופוליסטים לסגור את תאגיד השידור הישראלי. אני כותב לכם מכתב זה על מנת לחזק אתכם בשעה זו. במשך כל כהונתי כשר התקשורת, התאגיד היווה מופת לקידום יצירה ישראלית והוכיח מקצועיות בתחום השידורים.
"התאגיד, שהוקם על חורבות רשות השידור, הצליח בזמן קצר לבסס עצמו כגוף מקצועי ואמין המספק טלוויזיה איכותית לכל תושבי ישראל, במיוחד עבור אלו שאין באפשרותם לרכוש חבילות טלוויזיה אחרות".
השר היוצא התייחס לכהונתו הקצרה במשרד התקשורת וכתב, "עם כניסתי למשרד התקשורת במאי 2020 ,קיבלתי החלטה אסטרטגית לקדם את תחום תשתיות התקשורת בישראל. הסיבים האופטיים היו מוכנים לשימוש כבר לפני עשור אבל בשל התנהלות לא עניינית של הפוליטיקאים, הדבר נזנח והותיר את מדינת ישראל הרחק מאחור.
"אני סבור כי לכל שר או שרה אשר יכנסו למשרד תעמוד הבחירה בין קידום לעיכוב, בין פיתוח ובנייה לבין עיסוק תפל וחסר תוחלת בנסיונות חיסול של פרויקטים. לא אני הקמתי את התאגיד ואת ההפרדות הבריאות בינו לבין הפוליטקאים, אך מתוך הבנת ההגיון שמרתי על ההפרדה ונתתי לכך את הגיבוי.
"היו שרי תקשורת בעבר שלא הבינו שתפקידם עיסוק בתשתיות ולא נסיון להצר את יכולותיהם של עיתונאים וכלי תקשורת. סופם שלא קידמו בדבר את המשימה העיקרית של המשרד- תשתיות, וגם לא הזיזו דבר בשוק השידורים, מטוב ועד רע.
 
"התפל הפך לפרשיות פליליות והחותם היחיד שנותר, הוא חותם חוסר הענייניות. איני יודע מי יתמנה לשר תקשורת, אך אעשה הכל כדי לסייע בידו לעבוד עבור הציבור. הצלחנו לחולל שינוי מהותי עם השפעה דרמטית על הכלכלה הישראלית. אני גאה במה שעשיתי אך הדרך עוד ארוכה.
"השלמת תהליך הכיסוי והקליטה, שיפור שירותי הדואר, איומיי הסייבר המשתנים וכן, גם הרפורמה בתחום השידורים שנועדה לייצר אחידות רגולטורית בשוק ולשמור על היצירה הישראלית.
"כל אלו יחכו לפתחו של השר החדש וטוב יהיה אם יעסוק בסוגיות האלה בחרדת קודש כשטובת הציבור והיא בלבד לנגד עיניו. אני רואה חשיבות גדולה בשמירה על התאגיד ועל פיתוחו לטובת הציבור בישראל, ובטוח שתמשיכו לבצע עבודתכם ללא מורא וללא משוא פנים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    התאגיד פינק ואיתרג את הנדל. עכשיו התמורה. יפה (ל"ת)
    קשרי פוליטי מדיה 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    לא "תפל" אלא "טפל"
    רון 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "תפל" - חסר טעם. "טפל" - שולי, לא עיקרי.
    סגור
  • 1.
    לא על חורבות כי אם על סגירת רשות השידור,עובדה! (ל"ת)
    לומר אמת הנדל 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור