תקשורת ומדיה

תאגיד השידור ייסגר? "הציבור מממן בעל כורחו"

חבר הכנסת שלמה קרעי התייחס לדיווחים כל כוונות הליכוד בקשר לגוף התקשור הציבורי, והודה בגל"צ: "הוא יכול להסתדר בלי מימון הציבור". בתאגיד הנחו: "לא מתייחסים לדיווחים"
מערכת ice | 
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
התאגיד עומד להיסגר? אחרי הדיווח של עמית סגל, חבר הכנסת שלמה קרעי מאשר הבוקר בגלי צה"ל את עמדת מפלגת השלטון הנכנסת ביחס לתאגיד השידור הציבורי.
ח"כ שלמה קרעי אמר הבוקר לאפי טריגר בגלי צה"ל: "אמרתי להפריט את התאגיד. אם הערוץ הוא ערוץ טוב שהציבור רוצה לצרוך את התוכן שלו הוא יכול להסתדר גם בלי שהציבור יצטרך לממן אותו באל כורחו. גם גלי צהל היא לא צריכה להיות ממומנת.
"אמרת מדינות מערביות, איפה עוד יש תחנה צבאית חוץ מצפון קוריאה? גם זה לא צריך להיות. אנחנו בעד פתיחת שוק התקשורת לתחרות אמיתית אנחו בעד שוק חופשי ותחרות זו האג'נדה של הליכוד".
נזכיר כי אמש התייחס לכוונת הליכוד בעניין התאגיד, עמית סגל בקבוצת הטלגרם שלו בה כתב: "הליכוד מעוניין לסגור את תאגיד השידור הציבורי. מסרים בנושא הועברו לשותפות קואליציוניות, הפעם ללא התנגדות כפי שהייתה ב-2017 לכחלון. תגובת הליכוד: הנושא לא עלה במו״מ. סירבו להתייחס לשאלה מה עמדתם בנושא".
 
בעקבות הרחש סביב האפשרות לסגירת השידור הציבורי, הנחתה היום מועצת התאגיד את עורכי החדשות שלא להתייחס לפרשה באף דרך. לעורכי התוכניות והמהדורות שוגר מכתב ובו דגשים לפיהם אין להתייחס לעניין באף פלטפורמה, במהלך השידורים או ברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה