טלוויזיה

יעל שלביה, קרן פלס ועוד: נחשפים משתתפי העונה החדשה של "מחוברים"

העונה העשירית במספר של התכנית של הוט, תעלה בחודש הבא והיא כולל קאסט מעניין במיוחד
מערכת ice | 
עונה חדשה של מחוברים (צילום אוהד רומנו)
היום (חמישי), נחשפו משתתפי העונה החדשה והמסקרנת של מחוברים. מדובר על העונה העשירית של התכנית, ששודרה לראשונה ב-2009. והמשתתפים של העונה הקרובה הם: יעל שלביה, קרן פלס, אורנה בנאי, מיקי בוגנים, הדר מרקס ואורי ששון. התכנית תעלה בבכורה ב-9.2 ב-HOT VOD.
למי שלא מכיר, התוכנית עוקבת בכל עונה אחר 5 או 6 משתתפים המתעדים את חייהם באופן עצמאי, ללא מעורבות של צוותי צילום. כל אחד מהמשתתפים מקבל מצלמת וידאו והונחה איך לתעד ולתווך את שגרת יומו. המשתתפים בתוכנית הופכים עם הזמן להיות צלמים ובמאים שמשרטטים בעזרת המצלמה את הסיפור שלהם. אלפי השעות של חומר הגלם נערכים על ידי במאי ויוצרי הסדרה ל-35 פרקים של 22 דקות.
 
הפורמט של התוכנית נמכר לחברת הפקות וערוצי שידור בכ-17 מדינות ובהן דנמרק, צרפת, אירלנד, הודו, נורווגיה ופינלנד. בפינלנד כבר מופקת העונה השלישית (עונה מעורבת), באירלנד שודרה הסדרה בערוץ בציבורי האירי RTÉ2, עוררה ויכוח ציבורי סוער וזכתה לאחוזי צפייה גבוהים במיוחד. בארצות הברית הסדרה מופקת בניו יורק עבור AOL על ידי "קודה תקשורת" הישראלית שמפיקה את הסדרה גם בישראל. מבין משתתפי העונה הראשונה בארצות הברית ניתן למצוא את השחקנית סוזן סרנדון וזוג הישראלים אלי בנדט-טייכר ועידו בנדט-טייכר, המתגוררים בניו יורק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה