טלוויזיה

ארץ נהדרת העליבה את ליהיא גרינר? "אין לי נחיריים כאלו"

ארץ נהדרת סיפקה חיקוי הקורע של אביבית בר זוהר וארוסה קווין, כשגם ליהיא גרינר זכתה לחיקוי משעשע במיוחד, האחרונה טענה: "עלמה זק מחקה אותי כבר 12 שנים, ואני מתרגשת ואוהבת הכל מהכל", ומה אמרה הכלה לעתיד?
מערכת ice |  1
אביבית בר זוהר בארץ נהדרת (צילום קשת 12)
ארץ נהדרת מצליחה להצחיק את מושאי החיקוי שלה. אביבית בר זוהר התארסה לאחרונה עם בן זוגה, קווין צרפתי, אחרי כשנה שהם יוצאים יחד, אחרי שחשפה זאת בסטורי שהעלתה לחשבון האינטסגרם שלה בו היא מציגה את הטבעת  עם יהלום גדול במיוחד במרכזה שמוערך בסכום של כ-300 אלף שקל ואמש (רביעי) בארץ נהדרת בקשת 12, היא ובן זוגה קווין, זכו חיקוי קורע במיוחד. מי שעוד קיבלה חיקוי משלה בפרק היא ליהיא גרינר.
בר זוהר מסרה עם היוודע החיקוי שממתין לה בפרק: "זה כיף, זה מפרגן, זה מצחיק בעיקר כי קווין אפילו לא יודע מה זה התוכנית הזאת אבל עכשיו אני מסבירה לו אז זה בסדר".
 
גרינר סיפרה למאקו: "עלמה זק מחקה אותי כבר 12 שנים, ואני מתרגשת ואוהבת הכל מהכל. אין על ההומור של 'ארץ נהדרת', והכי מעריכה את זה שמחקים אותי שם. תנו לי רק הומור ואני מאושרת, אבל אין לי נחיריים כאלה".
בקטע ראשוני מהחיקוי הנדיר של הזוג המאורס שישודר הערב, בר זוהר אומרת: "בנות, עם ישראל. זה קווין מיי לאב. אם אתם רוצים לדעת איך התארסתי זה מאוד מאוד פשוט וכל אחת יכולה למצוא את אהבת חייה. כל מה שצריך לעשות זה למתוח את העפעף, לחבר אותו למצח, למתוח גם את המצח ולחבר אותו לפופיק. אהבה לכולם, איי לאב יו מיי לאב".
 
בחיקוי של גרינר, היא נשאלת אם היא מתרגשת מהחתונה של אביבית, וכך היא הגיבה: "אוי מיי גאד, אני מתרגשת. חברה טובה שלי, אני נורא מתרגשת ואני יודעת כבר מה אני אלבש, ויודעת איזה מוצר חדש אני אשיק בחתונה, ואני יודעת איזה פילטר אני אשים בסטורי שלי מהחתונה, ואני יודעת איזה משבר יח"צ שניצור ריב כזה טוב". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחצנות של ה'ביוקר'-טבעת שעולה כמו רבע דירה.שופוני.
    ראובן 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר גם ב-1000, סמלי לא פחות. ליהיא גרינר..עוד אושייה.
    סגור