טלוויזיה

הזמר במסכה נחשף: אלו הכוכבים שנמצאים מאחורי המלך והמלכה?

התוכנית "הזמר במסכה" הביאה לנו לראשונה צמד מתחת לתחפושות, המלך והמלכה. בן אל תבורי הפתיע כשזרק לאוויר את השם של לירז צ'רכי ותום אבני והדליק המון נורות אדומות. הפיצוח של הרמזים מעלה שככל הנראה מדובר בהם
מערכת ice |  3
הזמר במסכה עונה 2 (צילום יחצ 12, ערן לוי)
התוכנית הזמר במסכה של קשת 12 ממשיכה לשגע את מדינת ישראל עם כשכולם משתגעים מהרצון לנסות ולנחש מי נמצא מתחת לתחפושות. אבל זה עוד כלום לעומת מה שקורה מאז נחשפה הקבוצה השלישית, בה נמצאים צמד מתחת לתחפושת - המלך והמלכה.
אחרי הביצוע שלהם, בן אל תבורי זרק לאוויר שם של זוג מסקרן במיוחד - לירז צ'רכי ותום אבני. ב"מאקו" החליטו לאסוף את כל הרמזים לגבי המלך והמלכה ופיצחו אותם לחלוטין. אז האם באמת מדובר באבני וצ'רכי? תשפטו בעצמכם.
 
נתחיל בבחירת התחפושת של המלך והמלכה. צ'רכי השתתפה בפסטיגל גיבורי הממלכה האבודה בתור אחת הדמויות הכי אייקוניות וזכורות בתולדות הפסטיגלים, מלכת הקרח. אבני פרץ בזכות המחזמר "ספר הג'ונגל", שבו גילם את מוגלי - שהכינוי שלו זה מלך הג'ונגל.
המלך העיד בפעם הראשונה שעלה לשיר כי "לכולם היה ברור מראש שמלכתי נועדה לכתר מגיל צעיר". כידוע, צ'רכי היא אחייניתה של ריטה, והיא הושפעה ממנה מאוד עוד מגיל צעיר. בנוסף, באחד הרמזים המלך ך חלף על פני קלף 4 לב אדום, עם תמונת המלכה מתנוססת עליו. צ'רכי חגגה השנה יום הולדת 44.
בהמשך, המלך חלף על פני קלף 7 לב אדום בדמותו. אבני משחק בסדרה "סברי מרנן" ששבע עונות שלה שודרו עד היום. בנוסף, בשנת 2007 כיכב בסדרה מוקומנטרית שהתבססה על חייו בשם "24/7 - תום אבני". בארמון המלכותי תלויה תמונה של הכדורגלן הצרפתי, פול פוגבה. כזכור, בסדרה "האלופה", שיחקה צ'רכי את התפקיד הראשי, בתור מנהלת קבוצת הכדורגל הכוח ירושלים.
ברמז המלך אחז בבגד שעל התווית היה כתוב "100% משי". כידוע, משי קליינשטין היא בת דודתה של צ'רכי. המתנה ששלחו המלך והמלכה לשחר חסון הייתה כרית מלוכה עם ציור של מגדל אייפל. בשנים האחרונות צ'רכי מופיעה בכל העולם, כשאחת הערים המרכזיות שבהן כבשה את הבמות והפכה למפורסמת היא פריז.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מעניין לנו את הביצה השמאלית
    eyat 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם את הימנית מדי פעם
    סגור
  • 2.
    שחררו את סתמניק וכלום אל יחד עם אופירע ??ויש אחלה תוכני (ל"ת)
    מנסה לצפות ולא מצליח 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    אייס, די, שחררו. אין לאתר הזה זכות קיום יותר
    אלי 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 8
    אתם צהובון ממוחזר, פח הזבל של המדיה
    סגור