טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים בליהוק נוצץ: זו המגישה שמצטרפת לעונה

האודישנים לעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים בקשת 12 כבר החלו וכעת כבר ברור שדנה גרוצקי תיקח חלק בעונה החדשה: "גרוצקי כתבה: "מתרגשת בטירוף וזה הזמן להגיד שאני ממש ממש ממש חייבת מטפלת"
מערכת ice |  5
רוקדים עם כוכבים 2022 (צילום שי פרנקו)
דנה גרוצקי, המגישה הוותיקה בקשת 12 שעומדת להוביל תכנית חדשה עם מעיין אדם, תככב על המסכים של כולנו בעוד תוכנית ריאליטי אהובה, רוקדים עם כוכבים, כאשר היא לוהקה להתחרות בעונה הקרובה.
גרוצקי כתבה: "מתרגשת בטירוף!!!!! וזה הזמן להגיד שאני ממש ממש ממש חייבת מטפלת!!!!! אבל ממש !!!! הצילו". בר זומר פרגנה: "מושלם ואיזה כיף לה אמאמא", רוני דואני הוסיפה: "איזה מושלם", גם ליהיא גרינר, שביט ויזל, אוהד שרגאי ובל אגם הוסיפו ברכות.
רק בשבוע שעבר, אדל בספלוב לקחה חלק באודישנים לריאליטי האהוב "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12. בנוסף לבספלוב, עוד שני שמות מפתיעים במיוחד השתתפו באודישנים לריאליטי רוקדים עם כוכבים.
 
מדובר בשמחה גואטה, הדוגמנית וכוכבת הישרדות וניב מדר, שעשו גם הן את האודישן לעונה השנייה של רוקדים עם כוכבים כשכולם כרגע מחכים לתשובות כדי לראות את הליהוקים הסופיים. 
כזכור, בספלוב קטפה לאחרונה קמפיין שמן במיוחד אחרי שנבחרה לעצב ולפרסם  מותג בגדי ילדים שיימכר בבלעדיות בטרמינל איקס, רשת האופנה שנמצאת בבעלותו של איש העסקים והבעלים של קבוצת פוקס, הראל ויזל, בו תכניס לכיסה מעל מיליון שקל בשנה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מנחה מתאימה
    ל.כ.פ. 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יעל בר זוהר המדהימה עשויה ל יותר מנחה מוצלחת לתכנית עם כוכבים, יש לה רזומה רציני בהנחיה בתכניות טלוויזייה. היא יפה כריזמטיתי ומעניינת קחו בחשבון
    סגור
  • 4.
    העיקר לקחו את יעל בר זוהר לרשת עכשיו היא בלי עבודה
    תוכנית מעצבנת 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתנו ליעל שנישארה מובטלת בגללכם
    סגור
  • 3.
    שתי מיותרות מעייפות וחסרות כריזמה
    אני 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התקדמו הן בחירה גרועה להנחייה
    סגור
  • 2.
    הזוי
    אמיל 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בכל התוכניות אותם אנשים. בכל התוכניות אותם מנחים ..באמת נמאס. תנו הזדמנות גם לאנשים אחרים למנחים אחרים..מדוע חונקים אותנו עם אותם דמויות ?
    סגור
  • 1.
    לירקוד עם כוכבים
    הההההה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ניקול קידמן מתאימה וגם נטע ברזילי יודעת לזוז יפה
    סגור