טלוויזיה

פאודה שורפת את נטפליקס: כל הנתונים המשוגעים נחשפים

העונה הרביעית של הלהיט הישראלי הגיעה לנטפליקס – וכבשה את המקום החמישי בעולם, ומקומות גבוהים אף יותר בכמה מדינות מפתיעות למדי
יאיר מור | 
פאודה (צילום אלייה ספינופולוס)
עונה 4 של הסדרה הישראלית "פאודה" עלתה בסוף השבוע לשירות הסטרימינג הגדול בעולם, נטפליקס – והיוצרים, ליאור רז ואבי יששכרוף, יכולים להיות מרוצים מאוד: העונה זוכה לעניין רב בכל העולם, ומככבת ברשימת התכנים הנצפים ביותר בעשרות מדינות.
כאמור, העונה עלתה לשירות ביום שישי – היום הקבוע בו משיקה נטפליקס תכנים חדשים – כמעט בכל המדינות בהן השירות זמין. עם זאת, מסיבות שונות לא בכל המדינות היא היתה זמינה בשישי ושבת. היום הראשון שלגביו יש נתונים מכל המדינות הוא ראשון – ולכן נתמקד בו: בשיקול הכללי דורגה עונתה הרביעית של "פאודה" במקום החמישי בעולם כולו ביום הזה, ובשבע מדינות היא דורגה במקום הראשון לפי אתר FlixPatrol: איחוד האמירויות, יוון, לבנון, רומניה, צ'כיה וקפריסין, לצד ישראל שבה כמעט אין צורך לציין שהסדרה מככבת במקום הראשון ברצף מיום שישי ועד רגע זה.
 
בשש מדינות הגיעה העונה החדשה למקום השני: הולנד, הונגריה, לוקסמבורג, פולין, סלובקיה וקטר; בשמונה מדינות היא דורגה במקום השלישי: איטליה, בחריין, ירדן, סרביה, צרפת, קניה, קרואטיה ושווייץ; בארבע מדינות היא דורגה רביעית: מלטה, סרי-לנקה, פינלנד ושוודיה; ובארבע מדינות היא הגיעה למקום החמישי: אורוגוואי, בולגריה, טורקיה ונורווגיה.
במדינות בלגיה, דנמרק, מצרים, מרוקו ועומאן היא היתה במקום השישי; באוסטריה, אירלנד, בנגלדש, כוויית, ליטא, ניגריה, סלובניה ופורטוגל במקום השביעי; באוסטרליה, אסטוניה, ארגנטינה, בריטניה, גרמניה, האיים המלדיביים וסעודיה היא הגיעה למקום השמיני; בלטביה, ניו-זילנד, סינגפור וספרד למקום התשיעי; ובברזיל, דרום אפריקה, פנמה וקנדה הסתפקה במקום העשירי.
נזכיר כי נתוני הצפייה השבועיים של נטפליקס נחשפים בכל שבוע ביום שלישי בלילה לפי שעוננו – כך שמחרתיים (רביעי) נחשוף כאן את תוצאות סוף השבוע הראשון של "פאודה 4" ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה