טלוויזיה

פמלה אנדרסון בחשיפה מטלטלת: השחקן הזה הטריד אותי מינית

פמלה אנדרסון מתייחסת לאירוע שלכאורה התרחש על הסט של "שיפוץ בית" בספר האוטוביוגפי שלה שבקרוב יראה אור
מערכת ice | 
פמלה אנדרסון (צילום יוטיוב/ CBS Sunday Morning)
פמלה אנדרסון, בת ה-55, קיבלה את אחד הקרדיטים המוקדמים ביותר שלה בתוכנית בתור ליסה נערת הכלים ולטענתה הייתה לה מפגש מדאיג עם הכוכב טים אלן, 69, בשנת 1991 כשהייתה בת 23 בלבד.
"ביום הראשון של הצילומים, יצאתי מחדר ההלבשה שלי, וטים היה במסדרון בחלוק שלו. הוא פתח את הגלימה שלו וחשף את עצמו במהירות, כשהוא עירום לגמרי מתחת, טענה בספר האוטוביוגרפי שלה שעומד לצאת "אהבה, פמלה", על פי קטע שהגיע לידי וראייטי.
"הוא אמר שזה רק הוגן, כי הוא ראה אותי עירומה. עכשיו אנחנו שווים. צחקתי באי נוחות", המשיכה. לאנדרסון הייתה קריירה מצליחה בדוגמנות עבור פלייבוי לאחר הופעת הבכורה שלה על שער המגזין באוקטובר 1989, והפכה אותה לסמל סקס בינלאומי לפני שסרט הסקס הידוע לשמצה עם בעלה לשעבר טומי לי, 60, דלף לעולם.
 
אבל שחקן "צעצוע של סיפור", שהיה אז בן 37, הכחיש שאי פעם עשה זאת לאנדרסון.  "לא, זה אף פעם לא קרה. לעולם לא אעשה דבר כזה", אמר אלן בהצהרה ל-Variety. אנדרסון הופיעה בשתי העונות הראשונות של "שיפוץ בית" לפני שעזבה כדי לעשות את "משמר מפרץ".
בטריילר לסרט התיעודי, היא אמרה שחייה מחדש של שנת 1996 - השנה שבה הודלפה קלטת הסקס שלה עם לי - גרמה לה להרגיש "חולה". "חסמתי את הקלטת הגנובה הזאת מהחיים שלי כדי לשרוד, ועכשיו כשהכל חוזר שוב, אני מרגישה חולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה