תרבות ופנאי

הכוכבת ההוליוודית מודה שנאנסה: "חששתי שהוא יחנוק אותי"

הכוכבת הוותיקה ברוק שילדס מודה בריאיון חדש, לקראת השקת הסרט הדוקומנטרי על חייה, שנאנסה בצעירותה על ידי בכיר בתעשייה ההוליוודית
מערכת ice | 
תקיפה מינית (צילום shutterstock)
הכוכבת ההוליוודית הוותיקה, ברוק שילדס (57) משיקה בימים אלו סרט דוקומנטרי חדש על חייה בתעשייה - אליה נכנסה עוד לפני שמלאה לה שנה. כחלק מקידום הסרט בפסטיבל סאנדנס שילדס הרגישה מוכנה לחשוף שבשנות העשרים לחייה היא נאנסה על ידי בכיר בתעשייה, אך לא חשפה את שמו.
לדברי השחקנית האירוע התרחש בשנת 1987, זמן קצר לאחר שסיימה את לימודיה בקולג'. באותה עת היא חוותה ירידה בקרירה וקבעה להיפגש עם הבכיר, אותו כבר הכירה, על מנת לבחון את הנושא. השניים נפגשו למסעדה ובסוף הערב הוא הזמין אותה לעלות לחדר המלון שלו עם התירוץ שיזמין לה מהחדר מונית לביתה.
 
לאחר שהגיעו לחדר שילדס משתפת שהוא נעלם לזמן מה ואז לפתע חזר כשכולו עירום: "הוא היה לגמרי עליי. הוא נלחם בי ואני חששתי שהוא יחנוק אותי או משהו, אז לא נלחמתי כל כך. לא נלחמתי. קפאתי לגמרי. האמנתי ש'לא' אחד אמור להספיק ורק חשבתי לעצמו 'תישארי בחיים ותצאי משם' ופשוט הדחקתי את זה".
אחרי שזה נגמר היא מספרת שירדה במעלית, השיגה מונית ובכתה כל הדרך בחזרה לדירה של חברתה. כמו כן, היא מספרת שזמן רב היא האשימה את עצמה בתקיפה ושהיא לא הייתה מוכנה להודות שאנסו אותה
שנים לאחר מכן היא טוענת כי כתבה לתוקף מכתב, אך הוא התעלם ממנו. היא הבינה שהיא לא תהיה קורבן למקרה ושהיא צריכה להיות חזקה עבור עצמה, כי המערכת לא תגן עליה. ואכן אחד התפקידים הידועים והראשונים בהם שילדס שיחקה היה בגיל 11 בלבד כשגילמה נערה שהופכת לזונה. בגיל 15 שיחקה בסרט "הלגונה הכחולה" , שהיה מיני למדיי גם הוא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה