טלוויזיה

בלגן ברשת 13: דרוקר גורם לצרות עם גיא לרר?

ברשת 13 רוצים להשאיר את אזור בחירה של רביב דרוקר במשבצת הנוכחית ולשלבה יחד עם הצינור בין 18:30 ל-20:00, כך שגם הצינור וגם תוכניתו של דרוקר ישודרו בפרק הזמן המדובר
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
גיא לרר עדיין לא יודע מה צופן העתיד? 'הצינור' תוכנית הלייט נייט של רשת 13 בשנים האחרונות, שנחשבת לאחת האהובות ועם הילה של חשיבות לטובת הציבור, עוברת לשעה 19:00 - הרצועה היוקרתית של היום כדי להתחרות ב'תוכנית חסכון' של קשת 12 ו'שבע' עם אילה חסון בכאן 11, אבל זה לא נראה כל כך פשוט כרגע.
אבל רגע לפני המעבר בין המשבצות, ברשת 13 על פי הדיווח רוצים להשאיר את אזור בחירה של רביב דרוקר במשבצת הנוכחית ולשלבה יחד עם הצינור בין 18:30 ל-20:00, כך שגם הצינור וגם תוכניתו של דרוקר ישודרו בפרק הזמן המדובר, על פי רן בוקר.
 
אולם יחד עם זאת, כרגע דרוקר לא מוכן במתכונת הנוכחית. בכל מקרה לפי גורמים, הצינור צפויה לעבור למשבצת החדשה קצת אחרי תחילת מאי, כשאין עדיין תאריך רשמי, כשאחת האפשרויות היא רגע לפני שבועות.
במקביל , נודע כי מבקר המסעדות הוויראלי וכוכב ביקורות היוטיוב, ניב גלבוע, צפוי להצטרף לתוכנית 'הצינור' ברשת 13 שתעלה בקרוב. גלבוע התפרסם במיוחד בעקבות ביקורות הקיצוניות שלו במסעדות, שלפעמים זכו לביקורות בעצמן בטענהשהוא מנסה לחסל עסקים, אולם את דרכו החל דווקא בתקשורת ובעבר גם בטלוויזיה.
לאחר שחרורו מהצבא הגיש מבזקים ויומנים בגלי צה"ל. לאחר מכן ערך במשך שנתיים את 'בוקר טוב ישראל' ובהמשך עבר לשמש כראש דסק בעיתון 'חדשות. לאחר מכן היה מגיש החדשות המקומיות של חברת 'הוט' באזור תל־אביב.
 
גלבוע ערך את מהדורת 'חדשות השבת' בהגשת אשרת קוטלר בערוץ 10, והגיש מבזקי חדשות ותוכניות בערוץ. בשנים 2008–2014 הוא ניהל את מחלקת הרדיו של ערוץ 10.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה