טלוויזיה

השוטרים בתפנית מפתיעה: צפו בהצצה לפרק שישודר הערב

סדרת הדרמה המצליחה מתקרבת בצעדי ענק לפרק הסיום שלה, והערב צפוי אחד הפרקים הדרמטיים רגע לפני שנגלה את הסוף הסודי. צפו בהצצה
מערכת ice | 
השוטרים (צילום יחצ קשת 12)

דרמת הפשע המצליחה של קשת 12 שמשודרת בימים אלה בעונתה השניה, קרבה לפרק הסיום שישודר בשבוע הבא. הערב צפוי לעלות לשידור הפרק שלפני האחרון כשהמתח מגיע לשיאו והסוף המפתיע כבר מעבר לפינה. 

בקשת חשפו היום כי פרק הסיום וסופה של העלילה בעונה הנוכחית נשמרו בסוד גם מפני השחקנים עצמם, ורק אתמול נחשפו לראשונה באופן מצומצם. אמש כוכבי הסדרה עצמם הגיעו לצפות בתפנית המפתיעה כשהם, כאמור, לא מודעים לאופן שבו צפויה להיגמר העלילה.
כעת משחררים בקשת הצצה לפרק שישודר הערב ויהווה הקדמה לסיומת המפתיעה של העונה. מדובר בסצינה שנרמזה בתקצירים לאורך הסדרה וכעת מתפרסם חלק משמעותי ממנה.
 



העונה הראשונה של הדרמה המצליחה הביאה נתוני רייטינג מדהימים לקשת 12 ובייחוד לאור העובדה שמדובר בסדרת דרמה. עם סיום העונה נרשם ממוצע נתונים של 18.1% ברייטינג, מה שמיקם אותה בראש טבלת הרייטינג ומעל לתוכניות ריאליטי מוכרות. גם בעונה הנוכחית הסדרה ממשיכה להפגין חוזק עם נתונים מרשימים במיוחד. 

צילום: צ'ינו

הסוף של הסדרה נשמר בסוד עד אתמול והשחקנים המככבים הגיעו להקרנה ייחודית במסעדת מאדאם בתל אביב. במהלך ההקרנה גילו מה סצינת הסיום שנבחרה לעלילה שגילמו בעצמם. 


בהקרנה אמש נכחו צחי הלוי, שני כהן, שלומי יפרח, דור הררי, יפתח קליין, דניאל גד, דני שטג, אולה שור סלקטר, אורי גבריאל, ריטה שוקרון, נמרוד הוכנברג, עידו טאקו ואסף זגה. הערב ישודר בקשת 12 פרק נוסף בסדרה - הפרק שלפני האחרון.

צילום: צ'ינו

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה