תקשורת ומדיה

הפטריוטים של ערוץ 14 בחיזוק מפתיע: זה הכוכב החדש שמצטרף

יום אחרי שהכריזו על הצטרפותו של חבר הכנסת לשעבר מוסי רז, 'הפטריוטים' של ערוץ 14 חשפו אמש את הפאנליסט החדש - שר המדע והטכנולוגיה לשעבר, יזהר שי. ינון מגל השתעשע: "יש לנו פה שמאלני חדש, כל יום צץ לו פה שמאלני חדש"
מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
כאשר סערת הפרידה מעו"ד ארי שמאי בעקבות אמירתו הפרובוקטיבית וקריאתו לשחרור יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, וכמו כן אחרי חשיפת הפאנליסט החדש חבר הכנסת לשעבר מוסי רז, 'הפטריוטים' של ערוץ 14 חשפו אמש (שלישי) פאנליסט חדש נוסף שיתפוס את כיסא 'השמאלן התורן', כאשר חבר הכנסת ושר המדע והטכנולוגיה, יזהר שי, שמכהן כיום כיו"ר תנועת השמאל דרכנו, ערך את טבילת האש שלו כפאנליסט בתוכנית.
ינון מגל התייחס למצטרף החדש לפאנל ואמר בתחילת השידור: "יש לנו פה שמאלני חדש, כל יום צץ לו פה שמאלני חדש, הם מתרבים ומתרבים אבל אל תדאגו. תרשו לי להציג לכם את השמאלני החדש שלנו, איש הייטק, יזם, חבר כנסת לשעבר, היה שר, יו"ר דרכנו גם, קבלו בבקשה את יזהר שי".
 
יזהר שי סיפר על עצמו: ״אני מתנדב כיו"ר דרכנו ארגון שפועל לחיזוק דרכה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, בנימה רצינית היום זה יום השנה לחטיפת הדר גולדין ואני בטוח שכולם יצטרפו בחיבוק חם למשפחתו ובבקשה מהממשלה לפעול יום ולילה להחזרת השבויים. נולדתי בקיבוץ עין השלושה, שהיום סובל מטילים, אני כבר לא גר שם, אני גר בקדימה, איש הייטק ומעורב מאוד בהייטק ובחדשנות, לצערי עולם ההייטק פגוע מאוד".
עוד הוסיף כי "הייתי במפלגת 'חוסן לישראל' אצל בני גנץ, היה לי הכבוד להיות שר המדע והטכנולוגיה, אוהב מאוד את מדינת ישראל, אבל לארבעה, מתוכם שלושה ילדים חיילים קרביים בכלל לא פריבילגיים, שניים מהם משרתים כרגע, אחד במילואים ואחד בסדיר, הסדירניק מחליף את המילואימניק באחת הגזרות החמות ביו"ש, גאה מאוד בכל חייל קרבי בצה"ל וגם בילדים שלי".
ינון מגל הגיב ואמר: ״מצטרף כמובן לקריאה לשחרור השבויים, אבל חשוב מאוד לעשות את זה בשכל ולא לשלם מחירים לא הגיוניים על פדיון השבויים הזה, כי ידענו כבר את זה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה