טלוויזיה

קופה ראשית בחיזוק משמעותי: זה הכוכב המפתיע שמצטרף לקאסט

אחרי שנעדרה בשבוע שעבר מהמסך, 'קופה ראשית' של כאן 11 חוזרת עם פרק חדש לכבוד ט"ו באב, כאשר כוכבה שביט מופתעת בקופה ופוגשת גבר מסתורי אותו מגלם לא אחר מאשר יובל סגל. בדרך לאהבה חדשה בסופר?
מערכת ice | 
קופה ראשית (צילום משה נחומוביץ', באדיבות כאן 11)
אחרי שנעדרה בשבוע שעבר מהמסך בעקבות המחאות אחרי השלמת החקיקה לביטול עילת הסבירות, 'קופה ראשית' של כאן 11 תחזור למסך כאשר הפרק החדש, שיהווה ספיישל אהבה לכבוד ט"ו באב, ישודר הערב (רביעי) ב-21:15 אחרי סיום מהדורת חדשות כאן 11.
בפרק החדש, כוכבה שביט ממורמרת שאין לה דייט, פראנקו מגלה ברגע האחרון ששכח לקנות מתנה לשירלי, שירה שטיינבוך מטריפה את כולם עם יכולות השידוך שלה ורמזי עבד רמזי מסביר את היתרונות באכילת קאפקייקס. בהצצה לקראת הפרק: כוכבה נתקלת בעוד עימות עם אמנון כשלעזרתה נחלץ גבר מסתורי אותו מגלם לא אחר מאשר יובל סגל, שכיכב בעברו ב'החיים זה לא הכל', 'טקסי דרייבר', 'מתנה משמיים', 'פלפלים צהובים', 'פאודה' וסדרות וסרטים נוספים רבים, ובין היתר, גם שיחק לצידה של קרן מור, הלא היא כוכבה שביט, ב'קצרים' וכמו כן, גם בקמפיין של 'לאומי קארד'.
 
בתוך כך, בפרק שלא שודר בשבוע שעבר בעקבות המחאות אחרי השלמת החקיקה לביטול עילת הסבירות, 'אתגר המיקרו', אשר ישודר בסופו של דבר בשבוע הבא, הסופר יוצא במבצע 'מצא זול יותר וקבל כספך חזרה', ואמנון לוקח את זה קצת רחוק מדי. ניסים עושה הכל בשביל שכוכבה תחזיר לו מאה שקל. פראנקו מבריז מהאזכרה של אמא של שירלי ומסתבך. בהצצה: אמנון טיטינסקי רואה מבצע חדש בסופר ובוחן אותו בזכוכית מגדלת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה