טלוויזיה

כוכבת רוקדים עם כוכבים נחשפת: תנהל רומן לוהט על המסך?

כוכבת 'רוקדים עם כוכבים', השחקנית והקומיקאית עדי חבשוש, חוזרת ל'שבאבניקים' של HOT - הפעם בתפקיד ראשי. וגם: עם מי הדמות שלה תנהל רומן?
תום נחום |  1
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
בעוד היא נאבקת על הזכייה בעונה הנוכחית של 'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12 וכבר הבטיחה ביחד עם הרקדן שלצידה, ארטיום ליאסקובסקי, מקום בחמשת הגדולים של העונה, השחקנית והקומיקאית עדי חבשוש, שכיכבה במהלך הקריירה שלה בין היתר ב'צומת מילר', 'אפס ביחסי אנוש', 'תאג"ד', 'האחיות המוצלחות שלי', 'כפולה' ועוד, חוזרת לסדרה בה השתתפה בעבר, אך כעת שבה בתפקיד ראשי ומפתיע במיוחד - כאשר תשוב לדמותה של מרגלית דרעי בעונה השלישית של 'שבאבניקים' של אלירן מלכה ב-HOT.
בהודעה הרשמית שיצאה מ-HOT בנושא הליהוק נכתב כך: "השבאבניקית החדשה - עדי חבשוש! עם מי מהקאסט יהיה לה רומן? השחקנית מצטרפת בתפקיד נשי ראשי לצד מאיה ורטהיימר, לעונה השלישית של הסדרה המצליחה של HOT שבקרוב יוצאת לצילומים".
 
"אחרי שהופיעה בעונה הראשונה, עדי חבשוש חוזרת ובגדול! תשחק את מרגלית דרעי,  מורת סמינר רווקה ולא פראיירית בכלל שגדליה (אורי לייזרוביץ') גרם בטעות לביטול אירוסיה, מגיעה בעונה השלישית בתור התחלה כמנטורית חינוך, ומתגלגלת לסיפור אהבה עם אחד הכוכבים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בורות
    ט 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם זה מנוהל ע"י גויים, הם לא צריכים לשמור שבת, פה ע"י יהודים, ההשוואה בכלל לא נכונה, כדאי ללמוד לפני שכותבים שטויות...
    סגור