תקשורת ומדיה

סערה באולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14: הפאנליסטים במרד נגד ינון מגל?

עירית לינור הכריזה באופן חגיגי בשידור חי באולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14 שהיא מסרבת לדון בנושאים שמוכתבים על ידי ערוצי התקשורת האחרים - כמו הדרת נשים ומשבר חוקתי: "לא מוכנה לדון בנושאים האלה רק כי אמרתם לי. נכון אמרתי בתחילת התוכנית שאני מסרבת לדון בשטות המשעממת הזאת? אז הנה אני מסרבת". ינון מגל הגיב בהלם
תום נחום |  3
הפטריוטים (צילום ערוץ 14)
על רקע סערת מגישת חדשות 13 ושליחת חדשות 13 לארצות הברית, נריה קראוס, שטוענת שנדרשה על ידי נוסעים חרדים לפנות את מושבה במטוס מאחר והיא אישה, וכמו כן, לאחר סערת הבנות שנדרשו לשבת בחלקו האחורי של האוטובוס ולהתכסות בשמיכות, לפאנליסטית 'הפטריוטים', הסופרת והתסריטאית עירית לינור, יש תשובה חד משמעית לנושא - כאשר הכריזה במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ 14 אתמול (רביעי) על מרד שתפס גם את ינון מגל לא מוכן.
עירית לינור אמרה כך בתחילת התוכנית: "אני רוצה לתת זווית נשית כי אני בסך הכל אישה חזקה ועוצמתית ואנחנו באירוע מסוים כרגע, אני מסרבת לשחק את המשחק שבו מגיעים אנשים שאני לא מכבדת ולא מעריכה ודעתם חשובה לי רק כי היא יכולה לשבש את חיי כאן ואומרים לי 'עירית, עכשיו תדוני ברשימת הנושאים שאנחנו מכתיבים לך', וזה יכול להיות משבר חוקתי, חקיקה דורסנית, הדרת נשים, או האם נתניהו, בן גביר וסמוטריץ' יצייתו לחוק, ואני אומרת שאני לא מוכנה לדון בנושאים האלה רק כי אתם אמרתם לי 'דוני', אני יש לי רשימת נושאים כאישה חזקה, עוצמתית ועצמאית שאני רוצה שאתם תדונו בהם".
"אני רוצה לדבר על זה שבג"צ במשך שנים פוסק בניגוד לחוק, אני רוצה לדבר על זה שבג"צ במשך שנים פוסק בחוסר סמכות ועכשיו מתכוון לדון בחוק יסוד בחוסר סמכות, אני רוצה לדון בסוגיית 'העם הוא הריבון', אני רוצה לדון בזה שראשי המחאה והמחאה עצמה הפכה להיות אלימה ומופקרת, ובעיקר אני רוצה לומר שיש בעיית סרבנות בחיל האוויר - תפתרו אותה".
 
בהמשך - כאשר עלו הטענות נגד הרכבת הקלה על כך שלא תפעל בשבת, לינור תקפה: "ינון, אתה שוב נופל למלכודת שאני הזהרתי מפניה בתחילת התוכנית, רוצים שבמקום לשמוח ברכבת, שזה דבר חמוד ומי שלא שמח מרכבת חדשה זה לב של אבן, אז עכשיו אומרים 'תדונו בלמה היא לא נוסעת בשבת', אני לא מעוניינת לדון בזה, סרבו חברים לדון בדבר הזה, כי זה רק משרת אותם. האם רון חולדאי יחסר למישהו בטקס השקת הרכבת? אני לא חושבת".
וזו לא הפעם האחרונה, כאשר בהמשך התוכנית, במהלך דיון על דבריו של ח"כ אביגדור ליברמן נגד החרדים בעקבות סערת הבנות באוטובוס ונריה קראוס, עירית לינור המשיכה לעמוד על שלה ואמרה: "עכשיו תראה מה זה עמידה חזקה, איתנה ועוצמתית, נכון אמרתי בתחילת התוכנית שאני מסרבת לדון בשטות המשעממת הזאת? אז הנה אני מסרבת". ינון מגל הגיב במעט לחץ: "אל תעשו לי פה מרד, אני צריך למשוך את האייטם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    את מי זה מענין די לכתבות רדודות (ל"ת)
    יניב 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 2.
    על זה אבא שלי היה אומר: שמחת זקנתי בראש חוצות
    דוד 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עירית לינור מעניינת לי את ה
    סגור
  • 1.
    עירית
    יוס 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 5
    להעיף את המכוערת הזאת
    סגור