טלוויזיה

סוף טוב, הכל טוב: כוכבת "חתונה ממבט ראשון" התארסה

דנית ליבנת, אחת הדמויות הטרגיות של העונה השלישית של "חתונה ממבט ראשון", בישרה כי היא התארסה לבן זוגה מזה שנה וחצי, במהלך חופשתם בשוויץ
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
דנית ליבנת הייתה אחת הדמויות הטרגיות של העונה השלישית של "חתונה ממבט ראשון". לאורך כל התקופה שלה בתכנית, בן זוגה אמיר זהבי התחבט לגבי משיכתו המינית לליבנת ועל אף שבמועד ההחלטה השניים החליטו להמשיך יחדיו, בסופו של דבר זהבי נפרד מדנית ובצד מקומם לא הגיע למפגש האיחוד.
ליבנת זכתה להמון סימפטיה מצד הצופים, לאור היחס שזכתה מבן זוגה לתכנית, אך כעת, הם יכולים לשמוח בשמחתה. דנית הודיעה היום (שבת), בחשבון האינסטגרם שלה, כי היא התארסה לבן זוגה מזה שנה וחצי נועם שפירו, הייטקיסט בן 36, שכרע ברך במהלך החופשה של הזוג בשוויץ.
 
לפני כחודש, ליבנת הצטרפה למחאת המילואימניקים כנגד הרפורמה המשפטית והודיעה על הפסקת התנדבות. כך היא כתבה: "עם יד רועדת ובכאב לב גדול מאוד אני נאלצת להודיע על הפסקת התנדבותי לשירות מילואים. נולדתי למדינה דמוקרטית וליברלית, התגייסתי למדינה כזו ושירתי אותה באהבה גדולה במשך 7 שנים בשירות סדיר, ו-10 שנים נוספות במילואים (בהתנדבות מלאה, ועל אף שאיני מחויבת לכך). אני יודעת כמה שאני מאושרת על הזכות להגיע ולסייע בהכשרת דור העתיד של חיל האוויר, גם כשמדובר בימי מילואים קשים ומעייפים. אני מתחבטת עם ההחלטה הזו כבר תקופה. הראש אומר משהו אחד והלב לא נתן. היום אזרתי אומץ. אני עדיין רועדת. אחד הרגעים היותר קשים וכואבים שחוויתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה