טלוויזיה

האח הגדול מסתבך? "מעודדים אלימות בפריים טיים"

רן בוקר מ-YNET זעם: "לפני כמה ימים בתוכנית בשידור חי בלייט נייט ברשת ספיר שהייתה באח הגדול שפכה כוס מים על הפאנליסט שי חי. המנחים הגיבו בצחקוק. למחרת הם גם לגלגו על הביקורות שטענו שמדובר באלימות, האח הגדול עשה מזה מטעמים וצחוק כשהראה את זה לדיירים בבית - שהגיבו במחיאות כפיים"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
תכנית האח הגדול של רשת 13 שוב סופגת הערות קשות על כך שמקודמים בה לכאורה תכנים אלימים ולא ראויים, כאשר הפעם מדובר בקטע וידאו שהוקרן בבית, זה שבו ספיר בורגיל שופכת מים על שי חי בשידור חי וזכה לתגובות מדיירי הבית.
רן בוקר מ-YNET זעם: "לפני כמה ימים בתוכנית בשידור חי בלייט נייט ברשת ספיר שהייתה באח הגדול שפכה כוס מים על הפאנליסט שי חי. המנחים הגיבו בצחקוק. למחרת הם גם לגלגו על הביקורות שטענו שמדובר באלימות".
 
עוד הוא המשיך וטען ברשתות החברתיות כי: "היום כבר האח הגדול עשה מזה מטעמים וצחוק כשהראה את זה לדיירים בבית - שהגיבו במחיאות כפיים. מעודדים אלימות בפריים טיים".
בחודש יולי האחרון כזכור, אחרי הסצינה הקשה לצפייה של החרם נגד סתיו קצין בריאליטי הדגל של רשת 13 ״האח הגדול״, צופים התלוננו לרשות השנייה לטלוויזיה וצפוי להיפתח בירור נגד הערוץ והאח הגדול על הפרה.בין היתר נשמעו תלונות קשות נגד הערוץ המשדר והתכנית: ״שמישהו יעצור את החרם המתעלל בסתיו, זה הזוי שהפקה נותנת יד לבריונות, חרם ורוע בפריים טיים, היא בלתי נסבלת בעיקר בגלל היחס כלפיה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה