טלוויזיה

הכריש של קשת 12 חושף: "הרייטינג עולה, אי אפשר לזייף את זה"

דובי פרנסס בראיון לקראת העונה החדשה של ריאליטי העסקים: "ב'הכרישים', כשמגיעה השקעה לפתחי, לא משנה באיזה תחום, כל זמן שזה נופל ביוניברס הזה - כאיש מקצוע אני יודע לנתח את זה, כי כבר ראיתי משהו דומה, אני מכיר את התעשייה. ב'הכרישים' מגיעים דברים שאני לא מכיר"
מערכת ice |  2
דובי פרנסס (צילום vecteezy, יחצ)
דובי פרנסס, כוכב הכרישים של קשת 12, שהוא גם אחד ממשקיעי ההון סיכון המוערכים בארצות הברית ומי שעומד בראש גרופ 11 שאחראית לכמה השקעות בולטות במיוחד, חוזר הערב (שני) למסך בעונה חדשה של תכנית הריאליטי עסקים.
פרנסס סיפר בראיון למאקו: "העונה הזאת טובה יותר - וזה לא שהעונות הקודמות היו פחות טובות, זה כמו מודל AI, בוצע תהליך למידה. התוכנית למדה והשתכללה, יש לה זיכרון ארגוני. היזמים והיזמיות שבאים לפתחנו עשו את העבודה שלהם: צפו בנו ולמדו את הסטייל של כל אחד מאיתנו. כבר אפשר ללמוד התנהגויות ודפוסים. הגיעו העונה לתוכנית מיזמים שיותר מתאימים לפורמט. כמו בכל השקעה, מה שמת - אתה רואה קודם, ומה שחי ומתעצם - אתה רואה אחר כך".
 
עוד סיפר: "אני תמיד נכנס לעונה חדשה בידיעה שאני משחק לחלוטין מחוץ לתחום הנוחות שלי, כבר 11 שנים שאני משקיע בפינטק, טכנולוגיות פיננסיות, בעולמות ההון-סיכון. ב'הכרישים', כשמגיעה השקעה לפתחי, לא משנה באיזה תחום, כל זמן שזה נופל ביוניברס הזה - כאיש מקצוע אני יודע לנתח את זה, כי כבר ראיתי משהו דומה, אני מכיר את התעשייה. ב'הכרישים' מגיעים דברים שאני לא מכיר. הסיבה שעם השנים הרייטינג עולה בצורה דרמטית, זה שאי אפשר לזייף את זה. אתה לא יכול לזייף את מה שקורה בחדר".
האם קשה לו להסתובב ברחוב? "אני לא חי בישראל, בא לכאן בדרך כלל פעמיים בשנה עם המשפחה, בעיקר לצילומים, אבל כשאני כן בישראל יש ספקטרום של תגובות. ככל שאתה נעשה מבוגר יותר, אתה לומד לשלוט בדרך שבה אתה מגיב לדברים. הייתי בבית ספר יסודי בלוד. הלכתי להרצות לכיתה ספציפית, לא כל השכבה ידעה שאני מגיע. כשנכנסתי צבאו עליי עשרות ילדים שביקשו סלפיז, צילמו אותי ושאלו שאלות. ככל שהם צעירים יותר, הם פחות מסננים את הדרך שבה הם מגיבים. כשהם מבוגרים הם יותר קול, שומרים על פאסון. יש כאלה שיעשו מבט לקולגה, לאח, לאחות. יש כאלה שיבואו להגיד שלום, ויש כאלה שיבואו להביע עמדה. לרוב העמדה היא חיובית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חתיך הורס מוכשר כשד
    גובי פרנסס 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד
    סגור
  • 1.
    כריש
    דובי 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כריש סופר גבר. מעריץ אותך
    סגור