טלוויזיה

הכוכב הבא חוזרת למסך, מתי תעלה המירוץ למיליון?

לא מעט הפקות חדשות בושלו לעונת שידורי סתיו-חורף בטלוויזיה הישראלית, ועם תחילת המלחמה הוקפאו תוכניות הפריים טיים. האם צפויה חזרה לשגרה?
שירה יום טוב |  1
התכנית החדשה נחשפת-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
עונת שידורי סתיו-חורף בטלוויזיה הישראלית, אמורה היתה להיות מעניינת במיוחד השנה עם לא מעט הפקות חדשות או מתחדשות בערוצים המסחריים, פורמטים חדשים ותחרותיים בין קשת ורשת, וליהוקים מעניינים שעמלו עליהם לא מעט.
במקום זה, מלחמת חרבות ברזל הביאה להקפאה של לוח השידורים ברצועת הפריים, בשל רצף שידורי החדשות המיוחדים, וכן בשל התאמה מתבקשת לאווירת הימים הלא פשוטים שעוברים על מדינת ישראל.
יחד עם זאת, מדובר במיליוני שקלים שמושקעים בכל הפקה כזאת שמוקפאת כרגע, כאשר אין צפי לזמן הקרוב מתי תתחיל חזרה לשגרה, מלבד הצהרות עמומות שמכינות את הציבור לפרק זמן ממושך יחסית למה שהתרגלנו ממבצעים צבאיים.  
בקשת 12 כבר התחילו למנן בהדרגה חזרה לשידורים שאינם חדשותיים. כבר בשבוע שעבר עלו בערוץ עם תוכניתם "העולם 30 שנה אחרי" של ארז טל ואברי גלעד. השניים שחזרו להגיש יחד, מגישים תוכנית אירוח משולבת עם האקטואליה המתבקשת לתקופה, כך שאחרי דיווחי החדשות הארוכים אמנם הנושא לא מתחלף אך האווירה הופכת ליותר מגזינית, עם שני פרצופים שבסופו של דבר מייצגים תוכן שאינו חדשותי.
תוכנית פריים נוספת שחזרה ללוח היא עובדה של אילנה דיין, שגם היא משודרת באווירת הימים. אמש לקחה קשת צעד משמעותי יותר בקידום תוכניות פריים טיים והודיעה על החזרתה של ארץ נהדרת במהדורה מותאמת. 
התכנים שצויינו עד כה, הם בכל זאת כאלה שנשענים ספציפית על אקטואליה ומתחברים באופן מובהק לתקופה, ועם זאת על הכוונת גם תוכניות בידור, מתוך הבנה שהפעם, דווקא בשל חוסר הוודאות לגבי החזרה לשגרה, כבר מתעורר צורך לראות על המסך דברים אחרים.
 
בתוך כך, "הכוכב הבא לאירוויזיון" שהחלה צילומי אודישנים בתחילת החודש, תמשיך ככל הנראה את צילומיה בקרוב, ותערך לקונפסט המותאם למצב כך שייתכן וכבר בשבועות הקרובים תושק העונה. נזכיר כי התוכנית צפויה לשלוח נציג ישראלי לאירוויזיון 2024, וכעת אין בעיות לוח זמנים. 
באשר לשאר הפורמטים שהיו מתוכננים לקשת 12, וביניהם "הבוגדים", שכבר אמורה היתה להתחיל את שידוריה, "המירוץ למיליון", "מאסטר שף: חוזרים כדי לנצח", ושאר רצועות קשת, נראה שכרגע הכל מחכה למבחן נוסף של לוח השידורים  לאחר שתתגבש תמונת מצב מול מצב שגרת-מלחמה שניכנס אליו. כן ניתן לומר שהמירוץ והבוגדים, נמצאים בשלבי הפקה מוקדמים כך שכנראה יימצאו את מקומם בעונת השידורים כשיתאפשר. מאסטר שף, שנמצאת בשלבי הפקה ראשוניים עלולה להידחות לפחות בעונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תגובה
    רואי 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה על ההסבר
    סגור