טלוויזיה

השחקנית תומכת החמאס משלמת ביוקר: התמלוגים מ'שנות ה-80' יישללו?

דניאל אסייג, בנו של שלום אסייג, אשר שיחק ב'שנות ה-80' את בן זוגה של יסמין, אותה גילמה מאיסה עבד אלהאדי שתמכה במעשי הטרור של חמאס, תוקף: "נגעל ומזועזע מתומכת הטרור הזאת! אני תומך בגניזת הפרק שאת מופיעה בו, מוותר על התמלוגים! עכשיו אני פונה בבקשה למשטרה, שחררו אותה ממעצר! תעבירו אותה את הגבול יחד עם הבגדים החשופים שהיא מופיעה איתם בסדרות שלנו, בואו נראה איך חמאס יקבלו אותה"
תום נחום |  1
שנות ה-80 (צילום אוהד רומנו)
השחקנית מאיסה עבד אלהאדי ששיחקה לצד עופר שכטר בשתי העונות של “מתים לרגע” ב-HOT החליטה לשבור שתיקה ברשתות החברתיות לאחר פתיחת 'מלחמת חרבות ברזל' והציגה את פרצופה האמיתי כשהביעה תמיכה בחמאס ואף כתבה לצד תמונת הדחפור שפירק את גדר הרצועה: “בואו נעשה את זה בסטייל של ברלין”. בהמשך, עבד אלהאדי נעצרה על ידי משטרת ישראל ומעצרה הוארך, כאשר התגובות לנושא ממשיכות לזרום.
דניאל אסייג, בנו של שלום אסייג, ששיחק את בן זוגה של דמותה של עבד אלהאדי, יסמין, במסגרת הסדרה 'שנות ה-80', הגיב למעצרה בפוסט זועם ברשתות החברתיות: "טוב מאוד! בתור מי ששיחק את בן הזוג שלה בשנות השמונים, אני נגעל ומזועזע מתומכת הטרור הזאת! חבל מאוד שהסתרת את הפרצוף האמיתי שלך וגרמת לנו לעבוד איתך. אני תומך בגניזת הפרק שאת מופיעה בו, מוותר על התמלוגים! עכשיו אני פונה בבקשה למשטרה, שחררו אותה ממעצר! תעבירו אותה את הגבול יחד עם הבגדים החשופים שהיא מופיעה איתם בסדרות שלנו, בואו נראה איך חמאס יקבלו אותה... תודה לאחי עופר שכטר שחשף בפנינו את הפרצוף שלה!".
 
המעצר הגיע לאחר ששכטר העלה צילומי מסך של הדברים שפרסמה עבד אלהאדי בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "מתבייש בך! תתביישי לך! גרה בנצרת משחקת בסדרות וסרטים שלנו, איתנו ואז תוקעת לנו סכין בגב", זאת לצד תיוג חשבון האינסטגרם של מאיסה עבד אלהאדי, ששיחקה בסדרה 'מתים לרגע' את בת הזוג של דמותו של שכטר. כאמור, בהמשך עבד אלהאדי גם נעצרה ומעצרה הוארך.
 
כעת, היא משלמת ביוקר, כאשר במסגרת המאבק המשטרתי בהסתה ותמיכה בטרור שנמשך כל העת. שוטרי מחוז צפון עצרו אותה הלילה (בין שני לשלישי) בחשד לגילויי שבח ודברי שנאה מצד הכוכבת מנצרת.
 
לצד היערכות המבצעית המוגברת, פעלו שוטרי המחוז לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בכל גילוי הסתה לטרור ואלימות: "הלילה 24/10/23 בעקבות מספר פוסטים שעלו ברשתות החברתיות ופניות נוספות שהתקבלו אודות שחקנית במקצועה שהיא משפיענית רשת בחברה הערבית המפרסמת פוסטים ופעילות במדיות השונות בהם הביאה דברי שבח והסתה בארגון טרור".
עוד הובהר: "החשודה הובאה לתחנת המשטרה שם נחקרה ונעצרה והיא תובא בהמשך היום בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה בביתה משפט השלום בנצרת. משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המשפחה שלה
    עבד אל האדי 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם דם יהודים על הידיים ויקיפדיה גוגל
    סגור