ויראלי

עופר שכטר נשבר: "שום דבר לא מעניין, חוזר בדמעות"

לפני התכנית הבאה של רוקדים עם כוכבים, סיפר השחקן על האבהות: "אני החלטתי ללכת על משהו שמח שקרה לי בשנה האחרונה. הכרתי את אשתי קסניה, ונולד לי ילד בשם כאלי. הרגשות שהמתחילים לבעבע בתוכך הם יקרים מפז, שום דבר לא מעניין באמת אחרי שיש לך ילד"
מערכת ice |  1
עופר שכטר (צילום ויקיפדיה)
אחרי ש-7 זוגות כבר הודחו מרוקדים עם כוכבים, שמסעירה את קשת 12 עם עונה מרתקת במיוחד, הגמר הולך ומתקרב ובינתיים כבר מסתמנים להם כמה פייבוריטים. לפני התכנית הבאה בה ישתתף, השחקן עפר שכטר סיפר על האבהות הטרייה. 
שכטר בין היתר אמר: "אני החלטתי ללכת על משהו שמח שקרה לי בשנה האחרונה. הכרתי את אשתי קסניה, ונולד לי ילד בשם כאלי. הרגשות שהמתחילים לבעבע בתוכך הם יקרים מפז, שום דבר לא מעניין באמת אחרי שיש לך ילד, הגעגועים שאתה חווה, לא האמנתי שאפשר להתגעגע ככה, לא רואה אותו יום... אני יכול לחזור בדמעות ככה 'אההה', כזה".
 
עוד הוסיף: "אני שמח שאני חוויתי את זה, שלא פספסתי את זה בחיי, הייתי מצטער על זה, מי שלימדה אותי את הכוח הזה של החיבור, של הביחד, זאת אשתי המדהימה קסניה שהיה שווה לחכות 40 שנה במדבר כדי שהבין כמה כוח יש בחיבור ובמשפחה".
הרקדנית הצמודה שלו, סנה סוקול הוסיפה: "כשיש לנו נפילות בסטודיו, הוא לוקחת את הטלפון ומסתכל על התמונה של כאלי, ויש לו צמרמורת בכל הגוף והוא נרגע, הוא פשוט נרגע והוא אומר לי 'תני לי 5 דקות', והוא מסתכל על וידאו, והוא חוזר בן אדם חדש, זה כמו תרופה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שם הילד.
    ישראלית 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הידוענים קוראים לילדים שלהם בשמות לא עבריים ו/או פלצניים? מסכן הילד שקוראים לו כאלי. איך מבטאים את זה בכלל?
    סגור