טלוויזיה

אייל ברקוביץ' שוב מושפל: "מגדולי המסיתים, זרקו אותו"

שדרן הרדיו והבדרן שי גולדשטיין הביך את 'הקוסם': "אייל ברקוביץ', אחד מגדולי המסיתים של השנה האחרונה, לא עוצר. הוא הגיע להפגנת משפחות החטופים והתחיל עם ההסתה שלו שוב. משפחות החטופים זרקו אותו בבושת פנים מהמקום"
מערכת ice |  6
אייל ברקוביץ' (צילום מסך: קשת 12)
הפגנת תמיכה במשפחות החטופים נערכה ביום חמישי האחרון בתל אביב ומי שהגיע להביע תמיכה, אחרי זמן רב שלא נראה על המסך בשל החופשה אליה יצאה התכנית בתחילה בשל פגרה וכעת בשל המלחמה, היה אייל ברקוביץ', אבל הוא זכה לקבלת פנים קרה במיוחד וכעת הוא חוטף גם ברשתות החברתיות.
שדרן הרדיו והבדרן שי גולדשטיין הביך את 'הקוסם': "אייל ברקוביץ', אחד מגדולי המסיתים של השנה האחרונה, לא עוצר. הוא הגיע להפגנת משפחות החטופים והתחיל עם ההסתה שלו שוב. משפחות החטופים זרקו אותו בבושת פנים מהמקום".

עוד הוא הוסיף, בצירוף של הווידאו מאותה ההפגנה: "כל הכבוד להם. יידע כל מסית שהחטופים הם לא לשימושכם במסע הפילוג חסר התקדים שעשיתם בשנה האחרונה. הסירו את ידיכם מהחטופים. יש גבול".
ברקוביץ' נעמד ואמר: "אני לא ישנתי כל הלילה, אני קורא מפה לביבי נתניהו, הפחדן, תנו לי לדבר, תנו לי לדבר, הפחדן", לאחר מכן ניסה אחד הנוכחים לקחת ממנו את המיקרופון והוא אמר לו: "זוז מפה, אל תגע, אתה תפסיק לצעוק", ברקוביץ' המשיך: "אני קורא מפה...." ושוב נקטע על ידי המוחים שהזיזו אותו משם כדי שלא ימשיך לדבר.
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ברקו שיושב כבר מס. שנים בTV ומסית ומסית ומסית. (ל"ת)
    תכלס 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    שי גולדשטיין
    אבנר 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי יש לו בורג רופף
    סגור
  • 4.
    כל מילה אמת
    סטיב 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמאל /המחאה התגלו בשנה האחרונה כאנשים אכזריים מאוד , שפועלים מתוך שנאה עזה לעם שלהם ולנבחרי הציבור אין בהם שום רגש הכל זה רק הזדמנות לנצל כדי לרסק את הממשלה אין בהם שום התנצלות על הקרע בעם שקידמו, על דיבורי הסרבנות שעודדו, על השנאה לחרדים וליהדות שהם ליבו שהגיעה לשיאה ביום כיפור ובסילוק משפחתו של וסלראוף מהשכונה, על דגלי אשף בהפגנות שלהם, על ההגנה על בית המשפט שמרחם על מחבלים ומנע פעם אחר פעם ניסיונות להילחם בטרור ביד חזקה ובכלל הקונספציה השגויה שהוביל המחנה שלהם שנים לצערנו גם את משפחות החטופים הם ניכסו כנשק אל מול הממשלה ממש כמו החמאס לא שונה מאיך שהם ניכסו את הנופלים ביום הזיכרון למרות שכולנו רואים עכשיו היטב מי ממלא את שטחי הכינוס.
    סגור
  • 3.
    מי אחד הגופים הכי אשמים? כנסו וקראו
    יעקב משה 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחד הגופים שאשמים במה שקרה הם אמצעי התקשורת. לדוגמא: ערוץ 12 לא הביא לציבור את אזהרותיו החוזרות ונישנות של האלוף יצחק בריק. טוב לא היה להם זמן לתת לו במה ראויה, הם היו "צריכים" לשדר במשך שעות את ההפגנות בבלפור והמשכן בקפלן, את חסימות הכבישים, אה וגם תוקפים את נתניהו שוב ושוב. אין ספק שאם הם היו נותנים לאלוף בריק במה ראויה, התוצאה היתה שונה ב - 7/10 כי כל אנשי ישובי הגבול ולא רק כיתות הכוננות המעטות, היו מצויידים בנשק חם ומאומנים וכך היו נלחמים במחבלים ומונעים חלק גדול ממה שקרה. אך התקשורת מעדה בתפקידה וצריכה חשלם על כך ובגדול
    סגור
  • 2.
    ברקוביץ = ברק
    שלומי 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אדם חלול שלא מייצג אף אחד בעם ישראל. אמר שהוא טס ולא חוזר. לך כבר
    סגור
  • 1.
    מני המסית הלאומי מגיב על אחרים
    מני אתה גרוע ממביש 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מני שמבחינתו ימין תמיד צודק ושמאל לגזים שהמציא 1000 קונספירציות דלמחרת התבררו כשקריות, קורא לאחרים מסיתים חאחאיא, מסכן שלום שאתה אחיו, תת רמה שכמוך וגם בושה לדת אתה, מייצר שנאה ומדון.
    סגור