טלוויזיה

נגה ניר נאמן סופגת האשמות חמורות: "רוצה להאשים בגניבה"

משפיענית הרשת דניאל עמית כתבה: ״נוגה ניר נאמן מתקשרת אלי ואומרת לי שאני שותפה להונאה או שהונו אותי. היא ראתה שאני מפרסמת קידום מכירות של דסקיות שההכנסות עוברות למטה החטופים ומסתבר שמטה החטופים לא קיבלו מהם כסף", ברשת 13 הגיבו: " יצרני דיסקיות תפסו טרמפ על המטרה הטובה של תרומה"
מערכת ice |  10
נגה ניר נאמן (צילום יחצ)
טענות קשות מגיעות היום (שני) מכיוונה של משפיענית הרשת דניאל עמית שיצאה נגד כתבת הצרכנות של חדשות 13 נגה ניר נאמן, כאשר בסדרה של סטוריז שהעלתה עמית היא מעלה טענות נגד העיתונאית הוותיקה.
עמית כתבה: ״נוגה ניר נאמן מתקשרת אלי ואומרת לי שאני שותפה להונאה או שהונו אותי. היא ראתה שאני מפרסמת קידום מכירות של דסקיות שההכנסות עוברות למטה החטופים ומסתבר שמטה החטופים לא קיבלו מהם כסף״.

עוד המשיכה: ״אני מתקשרת לברר ומסתבר ששם החברה בחשבוניות הוא אחר וזו הסיבה שהם לא זיהו את התרומה. אני מצרפת את נוגה לשיחה ומסבירה לה, ואולי כדאי שפעם הבאה לא תאשימי אנשים כי את רוצה למצוא אייטם ולהאשים בגניבה. תקשיבו חטפתי חום. היא ניסתה להקטין אותי בטלפון כי ביקשתי ממנה להתנצל. תקשיבו לי טוב אני בחיים לא הייתי כל כך בשוק מאנשים שרוצים למצוא אייטמים״
מחדשות 13 נמסר: ״אנו מודים למשפיענית דניאל עמית שקידמה והעלתה לדיון ציבורי את נושא הכתבה של נגה ניר נאמן במהדורה הערב, במסגרתה היא חושפת כיצד יצרני דיסקיות תפסו טרמפ על המטרה הטובה של תרומה למטה משפחות החטופים. המערכת פנתה בין היתר, לדניאל עמית בשיחה פרטית, בעקבות מידע שהתקבל שלשמחתנו במקרה שלה התברר כלא נכון. כולם מוזמנים לצפות בתחקיר המלא במהדורה המרכזית הערב בשמונה״.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    כמה איפור יש לך על הפנים עלובה. (ל"ת)
    עלי 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מחפשת כותרות י ור עלוב. (ל"ת)
    אסרף 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אני לא מבין למה מעסיקמם אותה . (ל"ת)
    אסרף 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    יצור תוקפני מכוער מקבלת תשלומים להקיא ממנה (ל"ת)
    אסרף 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    נגה
    ישראל 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניר נאמן שקרנית דומה לביזון
    סגור
  • 5.
    נאמן מחפשת כותרות
    ותיק 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתחילת הקורונה נאמן הזילה דמעות על מוכר פלאפל שבנו נוהג במכונית פאר ושלמחרת הכתבה מכר יותר מנות מאשר ביום רגיל לפני הקורונה אבל כשאני התקשרתי ושלחתי לה הודעות על אמא שלי ניצולת שואה שמשרד האוצר נכנס לחשבון שלה ביום השואה עצמו ומשך כספים שהועברו לאמא שלי לטענתם בטעות מה שהתברר כלא נכון היא אפילו לא טרחה לענות למרות שראתה את ההודעות שלי. לקרוא לה עיתונאית זאת בושה. היא סתם צהובונית שמפשת כותרות
    סגור
  • 4.
    אדום זועק- תשתקי, stop
    מוסרי 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגה ניר נאמן, כדוגמת אהוד ברק סובלנת מבריחת סידן ותאים אפורים באופן קשה כמו שהיא השתחררה מהמחויבות למסגרת המשפחתית כך היא הפנתה עורף לערכי המוסר של המדינה. כדאי שתתעסקי באדום שעל ראשך ובמשקל, כדי לא לפספס איזה גברבר בסביבה, ופחות עניינים שגדולים עלייך וההבנה שלך שואפת לציפת כרית באיזה מלון שכוח בבטומי
    סגור
  • 3.
    נגה ניר נאמן אחת הדוחות (ל"ת)
    מילי 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מה הבעיה עם תורמת את כל הכסף סבבה
    ירינה 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל עם את לוקחת אחוזים את את כלבה וגנבת ואמן לא תרווחי יותר שקל בחיים
    סגור
  • 1.
    גם הכתבה שלה על מכירה מהעוקף עלובה ומגמתית
    איה 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נגה ניר נאמן גם עשתה לפני כשבוע על מכירת ירקות מהעוקף דרך קבלן מגבע כרמל. הכתבה הייתה שיטחית ולא ממצה וניכר שזה היה העברת מידע חלקי ואולי מטעה בשביל הרייטינג או מרשלנות של הכתבת. חבל.
    סגור