טלוויזיה

כוכב הישרדות בנבואת זעם? "חמאס יתחזק, חות'ים יגיעו לאילת"

דן מנו, כוכב העונה הראשונה של 'הישרדות', חוזה תרחיש אימים להמשך המלחמה בעזה: "הפסקת האש תהיה סופית, יוחזרו זקנים, נשים וילדים, חמאס יתעלל בנו לגבי שאר החטופים עוד כמה שנים. חמאס יתחזק ויפתיע מחדש, אפס הרתעה. לא להפסקת אש"
תום נחום |  3
הישרדות (צילום רשת - ערוץ 2)
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-46 של המלחמה בעזה (שלישי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק, בארגון הטרור חמאס טוענים שפרטי עסקת החטופים תתפרסם בשעות הקרובות על ידי הקטארים.
בתוך כך, כאשר הלחימה ברצועת עזה נמשכת כל העת, עורך הדין דן מנו, כוכב העונה הראשונה של 'הישרדות' וכמו כן, אחיינו של בעל השליטה במנו ספנות, משה מנו, חשף תרחיש אימים בנוגע להמשך המלחמה ובציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב כך: "ממה שאני מבין וקורא, כמובן הכל ניחושים: הפסקת האש תהיה סופית ולכן תוצאות המלחמה יהיו משהו כזה כדלקמן. - יוחזרו מיידית זקנים, נשים וילדים - חמאס לא ממוטט צבאית ושולט בדרום הרצועה - הנהגת החמאס חיה ובועטת - נשארת יכולת השיגור של חמאס והם עדיין מטפטפים מידי פעם - ישובי קו החזית נשארים מפונים, מעבר ל 4-7 קילומטר בטח יחזירו לשגרה איומה - צה״ל שולט בצפון הרצועה ונכנס למלחמת גרילה עם פעילי חמאס שנותרו בשטח ועדיין יש להם מפקדים בדרום - 1.5 פליטים בחורף מייצרים לחץ בינלאומי על ישראל שתישבר בסוף ותפנה את כל הרצועה".
 
עוד כתב: "חמאס ימשיך להתעלל בנו לגבי שאר החטופים (גברים צעירים וחיילים) עוד כמה שנים, חמאס מתחזק שוב וסבב נוסף עם הפתעות חדשות, אולי השתלטות על חיל אוויר או ספינת טילים. אולי חותים יגיעו לאילת. אפס הרתעה - אם מישהו חושב שהם מתרגשים מ-10,000 הרוגים או מה שזה וחמש שנים בנייה מחדש. לא כתבתי מילה על החזית הצפונית. זה כמובן תסריט אסוני וכולו יהיה על הראש של: ביבי, גנץ, גלנט, אייזנקוט והתקשורת כולל אלופי הטלוויזיה. אני אומר לא להפסקת אש - עד כניעה ללא תנאי של החמאס. צריך דחוף מנהיג לא פופוליסט שמציל אותנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ולהמשיך להילחם אחר כך (ל"ת)
    עדיף להחזיר משהו 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    דן יא נחש
    אדם 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממתי נהיית פרשן בשקל?
    סגור
  • 1.
    אולי צודק.
    שרה 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל יתכן. השפן נתנייהו נותן לגנץ לתחמן אותו כל הזמן....
    סגור