טלוויזיה

אייל גולן וגרושתו בהיריון נוסף? "נראה לי הגיוני"

אחרי שהבהירה לאחת מעוקבותיה שהתעניינה האם היא שוב בהיריון מהזמר, כי לא כך, היא הדגישה: "אני עובדת ללא הפסקה, מתאמנת, ילדים, חורף. את יודעת.. קצת טבעי להיות מותשת בסוף יום, אני לא בהיריון"
מערכת ice |  13
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
האם דניאל גרינברג והגרוש שלה אייל גולן שרק לאחרונה עשו קאמבק זוגי משום מקום, בדרך להפוך שוב להורים ולהביא לעולם ילד שלישי? שאלה אחת של עוקבת באינסטגרם והתשובה של כוכבת הריאליטי והרשת, גרמו לסערה גדולה.
הכל התחיל כשהעוקבת שאלה את גרינברג: “את בהריון?”. על כך השיבה גרושתו של הזמר כי: “לא חיים שלי למה?”, העוקבת לא הסתפקה בתשובה ואמרה: “הרגשה לפי שאין לך חשק לכלום.. תעשי בדיקה חחח”.
 
גרינברג לא השאירה אותה בלי תשובה גם לזה וכתבה: “”חחח יפה שלי, אני עובדת ללא הפסקה, מתאמנת, ילדים, חורף. את יודעת.. קצת טבעי להיות מותשת בסוף יום.” וחידדה: “אני לא בהריון”
גרינברג סיכמה את הנושא: “מישהי כתבה לי אם אני בהריון ותראו מה עניתי לה… אני אומרת כאילו, כל כך הגיוני להרגיש מותשת אחרי כל היום. בואו אנחנו קמות איתן בבוקר, ומארגנות אותן, ומתארגנות, ושמות בגנים, והולכות או לאימון או לעבודה, ואז הולכות וממשיכות בסידורים, ומגיעות ואוספות את הילדים ומשחקים איתם. ואוכל, ומקלחות, והרדמות.. והשעה 9 בערב. אז נראה לי שזה מה זה הגיוני להיות עייפות לא?”.
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    יאלחה נמאסתם! (ל"ת)
    גילה 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אוף איזה עגלה מעניינת את הת... (ל"ת)
    מריו 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אייל ודניאל
    מירי 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה קורה אתכם אנשים?? אולי רוצים להכנס להם גם למיטה?? שיביאו 10 ילדים זה שלהם בלבד מספיק להכנס לאנשים לפרטיות יותר מידי
    סגור
  • 8.
    רכילאית
    יואש 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    היא יותר אוהבת להקשיב לעצמה מאשר לאחרים עוסקת בעיקר ברכילות ואין לה דעה פוליטית אבל כמה בתים המדינה משפצת לביבי זה היא לא בודקת ולא את השף הפרטי שלו ולא את חשבונות הבנק בחו"ל ולא את חופשות הבלתי פוסקות ברחבי העולם ובטח לא מי ממן את הגלות של יאירי בחו"ל. קדימה נראה אותך, אולי תבדקי משהו
    סגור
  • 7.
    לאימון או לעבודה
    . 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עאלק
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    גריברג
    לי 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אוי כמה טיפשות יכולה להיות בך גברת גריברג ? סליחה את ממש אומללה בראש .וואי מסכנה
    סגור
  • 5.
    גרינברג
    לי 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 4
    דניאל גרינבג פונדקאית של אייל גולן.מעניין אך כישוף עוזר ככה .ממש טיפשה ונעל .מתי יביא מישהי שוה בראש ? כולן תת רמה .
    סגור
  • 4.
    אולי אתם גם רוצים לדעת מתי הם עושים? שחררווו
    רון 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אולי גם אתם רוצים שהם שיפרסמו את היום והשעה שהם שוכבים כדי לחשב? דיני תצאו להם מהוורידים !! בהריון מזל טוב לא בהריון גם מזל טוב זה שלהם !! זה שהם סלב לא אומר שהם חייבים לכם מידע אישי, עסקי , וכן הלאה לכולם מגיע פרטיות כנל לגביהם תפסיקו להכנס להם לורידים זכותם לחיות את חייהם בלי 9000?0000000 עינים שתהיה בהריון מזל טוב, הם מגדלים את הילדים יפה מאד הילדים מטופלים יפה מאד לא חסר להם כלום אז באמת דייי! לא צריך לדעת יותר מאיזה שיר הוציא ומתי הופעה מכל אומן ואומנית יש דברים יותר חשובים להוציא אויר ומאמץ חשיבתי עליהם אהבת חינם ויש לנו חטופים בואו נתפלל לשובם ושהאל ישמור על כול החיילים ועל כל החטופים אמן
    סגור
  • 3.
    ילדים זה שמחה
    סיון 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 4
    למה לא ,יש כסף ואהבה עושים ילדים מקיר לקיר מברוק
    סגור
  • לא ילדים של ערסים (ל"ת)
    נתניהו, מעשיהו 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 2.
    תקווה
    בבקשה להפנים 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הפסיכולוגיה של חברה קולוניאליסטית מתבטאת בטימטום השכל והרגש האנושיים ובחוסר כל הבנה לרוחם של הנשלטים. ממהותו של משטר קולוניאלי-כיבושי שהוא משחית את בעליו ומכה אותם בטפשות וברשעות, בשחררו את השליטים ממגבלות חוקיות המוטלות על השלטון בחברה מתוקנת, בהתירו להם מתן סיפוק ליצרים אפלים (המכונים "לאומיות", "פטריוטיזם" וכד'), בהרגילו אותם לנהוג בקיפוח זכויות האדם, זכויות אזרחיות ומדיניות של בני העם המשועבד, וביחס של בוז והשפלה כלפיהם; הוא אף מאלץ אותם לנהוג כך – כדי לאפשר את המשכו של שלטון זה. זאת היתה וזאת היא המציאות בכל משטר כיבושי, בכל העמים ובכל מקום בעולם; היא מתחייבת מעצם מהותו של שלטון כיבושי, ומהות זו אינה ניתנת לריכוך, "להומאניזאציה" או ל"ליבראליזציה". אנו כבר עדים לכל התופעות הללו בתחום שלטוננו בשטחים – הטלת ענשים קיבוציים, הגליית תושבים ממולדתם, פיצוץ בתים, גזל אדמות, סתימת בארות מים, ועד להתרת דמם של התושבים הערבים ע"י הענקת חנינות לרוצחיהם היהודים. שלטון כיבושי אינו בר-קיימא, וכל הטוענים אחרת– טועים ומטעים. — ישעיהו ליבוביץ —
    סגור
  • כמה בו%שיט המצאת פה תקווה או מוחמדה (ל"ת)
    שיר 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    יפה
    מאיה 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 5
    תתחתנו בשקט .. ואז ילד בעה שבוע טוב מתוקים
    סגור