תקשורת ומדיה

חיים אתגר זועם: "ציוץ אומלל על אמילי הנד הקטנה"

מגיש קשת 12, חיים אתגר, הגיב למתקפה של לוחם ה-MMA האגדי, קונור מקגרגור, נגד ראש ממשלת אירלנד ואמירתו התמוהה לאחר שחרורה של אמילי הנד משבי חמאס: "מקגרגור נגד ראש הממשלה האירי והציוץ האומלל שלו על אמילי הקטנה ששוחררה"
תום נחום |  1
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
ראש ממשלת אירלנד ליאו ורדקר הפך הלילה (אור לראשון) לבדיחה ברשתות החברתיות, זאת לאחר שכתב ציוץ פשוט בלתי נתפס ברמת הניתוק שלו מאירועי המלחמה בין ישראל לארגון הטרור חמאס, כאשר מי שיצא נגדו, בין היתר, הוא לוחם ה-MMA האגדי, קונור מקגרגור האירי, שתקף בזעם.
מקגרגור כתב כך: "היא נחטפה בידי ארגון טרור מרושע. מה לא בסדר איתך ועם הממשלה שלך והתקשורת המגויסת והממומנת שלך שבאופן מיידי מנסה להקטין או להדחיק אירועים מזעזעים כאלו שקורים לילדים. אתה בושה. יום אחרי שנדקרו ילדים באירלנד אף עיתון לא שם את זה בכותרת הראשית. אנחנו לא נשכח".
 מגיש קשת 12, חיים אתגר, הגיב למתקפה של קונור מקגרגור נגד ראש הממשלה האירי וכתב: "קונור מקגרגור, אירי, הספורטאי האהוב ביותר באירלנד ואחד הידועים בעולם, נגד ראש הממשלה האירי והציוץ האומלל שלו על אמילי הקטנה ששוחררה".
 
כזכור, זאת לאחר שראש הממשלה האירי כתב: "זהו יום של שמחה עבור אמילי הנד ומשפחתה. ילדה תמימה שהלכה לאיבוד ועכשיו נמצאה וחזרה", בעוד העיתונאים בישראל הגיבו לו במילים כמו: "לא ייאמן", או "הזוי",  יש מי שלא חסך כלל בהטפה לראש הממשלה האירי.
 
אילון לוי דובר הממשלה לתקשורת הזרה הגיב לראש ממשלת אירלנד האנטישמי: "ככה אתה מתאר ילדה קטנה שנעלמה במהלך שיטוט ביער, ואז מתגלה על ידי מטייל ידידותי. לא ילדה שנחטפה באכזריות על ידי חוליות מוות שטבחו באכזריות בשכניה. אבל זה מסביר את מידת התרומה של אירלנד, תפילות".
עוד כתב לוי: "אמילי הנד לא "הלכה לאיבוד". היא נחטפה באכזריות על ידי חוליות המוות שטבחו בשכניה. היא לא "נמצאה".  חמאס ידע היכן היא כל הזמן והחזיק אותה בציניות כבת ערובה. וחמאס לא ענה לתפילותיך. זה בגלל הלחץ הצבאי של ישראל".
לסיכום לוי המשיך ותקף: "ללא הלחץ הצבאי של ישראל על חמאס, שאירלנד כינתה בבושת פנים "משהו שמתקרב לנקמה", אמילי הנד הקטנה עדיין היתה בת ערובה של חמאס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנטישמי
    נוגה 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תבדוק את האזרחים האנטישמים שלך ואז תייעץ לאחרים אירלנד בושה תסתמי
    סגור