טלוויזיה

רשת 13 בצעד מפתיע: זו התוכנית החדשה שתעלה בערוץ

רשת 13 הודיעה כי תוכנית האירוח החדשה של גורי אלפי, 'מה שאפשר', תעלה לאוויר ביום שני הקרוב. התוכנית צפויה להיות משודרת פעמיים בשבוע
תום נחום | 
גורי אלפי בקמפיין מגדל (צילום צילום מסך)
בעוד מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה ה-62, רבים עדיין מנסים לחזור לשגרה מסוימת, אם כי מדובר בשגרת מלחמה, כאשר אחרי שבקשת 12 העלו כבר מספר תוכניות של 'ארץ נהדרת' בזמן המלחמה, גם רשת 13 החליטה לארגן הפוגה קומית לצופים, כאשר מי שיחזור למסך הוא לא אחר מאשר הקומיקאי גורי אלפי, שמשדר באופן קבוע את תוכנית הבוקר ברדיו תל אביב בצוותא עם גלית חוגי ויוביל כעת את תוכנית האירוח 'מה שאפשר', שצפויה להיות משודרת פעמיים בשבוע ועתידה לעלות ביום שני הקרוב לאוויר.
בתוך כך, אפרופו הפוגה קומית ברשת 13, אביהו פנחסוב הוא ללא ספק אחד הזמרים שיודעים לתת "שואו" בכל פעם שהוא נמצא על הבמה. לאחר שהדהים מדינה שלמה כאשר השתולל על הבמה במרץ בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" לפני מספר שנים, כעת הוא הצליח לעורר מהומה גם בצה"ל. כאשר בשלישי גם התארח באולפן 'הצינור' של גיא לרר ברשת 13 והתייחס לפרשה, בדרכו הייחודית והמשעשעת במיוחד.
פנחסוב נכנס לאולפן בעצלתיים, חיבק את יוסף חדאד ונישק בראש את זיו שילון שנכחו בפאנל והתייחס לחרם שעשו עליו בצה״ל, שאסר להכניס אותו להופעות בבסיסים אחרי סערת הורדת החולצות ושתיית האלכוהול והטענות שהתמונות שיצאו לעולם מההופעות שלו לחיילי צה״ל הן ׳תמונות של פלנגות׳: "הצילומים שראינו עשה לי עוול, אני הרבה יותר יפה במציאות וגם יותר רזה".
"מה השאלה לא הבנתי, מה זה פלנגה? אני תמיד בא בכוונות טובות, אני כמו הענק הירוק, אני בן אדם טוב, אבל ברגע שאני מתרגש יותר מדי יוצא השד מהבקבוק, ואז אני לא יודע מה קורה. אני יכול להגיד לך שהחיילים האלה אחרי ההופעה באו אליי בדמעות ואמרו לי 'אתה לא יודע מה עשית לנו', והם עשו לי, לא אני עשיתי להם. אני לא באתי להתחנן לאף אחד, אבל כואב לי ונשבר לי הלב, כל יום אנחנו מקבלים 200 פניות, לא פחות, מחיילים שמתבאסים שאנחנו לא יכולים לבוא, עכשיו, אם יש דרך, בואו נדבר".
יוסף חדאד פנה אליו ואמר: "אני יודע שלא מעט חיילים רוצים ואוהבים לשמוע אותך בגלל שאתה מביא הרבה שמחה, תאזן את זה אחי, תדבר עם הצבא ותראה איך אתה יכול לחזור". לרר שאל בהלצה, ספק נעלב: "לסיום, שאלה קשה ביותר, חשובה מאוד, למה כשנכנסת לאולפן כרוח סערה נתת חיבוק ליוסף, נתת חיבוק לזיו, עליי פסחת כאילו כלום למרות ששנינו בני אותה עדה (בולגרים)", פנחסוב השיב: "כי אנחנו התחבקנו בחדר איפור מאמי".
במסגרת הראיון גם מגיש רשת 13, טל ברמן, נכנס לאולפן, כאשר פנחסוב הגיב ואמר על ברמן כך: "מזכיר לי את אייל ברקוביץ'", כאשר בסיום הראיון, לפני המעבר לתוכניתו של ברמן, פנחסוב רצה לדבר על העצומה להחזרתו להופעות בצה"ל, לרר הגיב: "יש עצומה, דיברנו על זה, תשאל את טל ברמן, זה כבר הזמן שלו. הוא אומר שלא", בעוד ברמן ענה: "הוא אמר שאני דומה לאייל ברקוביץ', אני עוד בתוך המחמאה", כאשר בהמשך גם ברמן זכה לחיבוק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה