טלוויזיה

כאן 11 מסבכת את כוכב "קופה ראשית"? המהלך הגאוני נחשף

כאן דיגיטל יצאו במהלך קידום מיוחד לספיישל "קופת ברזל", במהלכו הופיע על המסך למספר שניות מספר הנייד של ראמזי, הדמות האגדית אותה משחק אמיר שורוש. צוות הדיגיטל סיפק להפקה מספר טלפון שניתן ליצור עמו קשר, והקליט הודעה קולית בקולו של ראמזי, כאשר אלפי צופים התקשרו למספר וכתבו לו הודעות. צפו בתיעוד המשעשע
מערכת ice | 
קופה ראשית (צילום משה נחומוביץ', באדיבות כאן 11)
גאוני: כאן דיגיטל יצאו במהלך קידום מיוחד לספיישל "קופת ברזל", הפרק המיוחד של הסדרה המצליחה "קופה ראשית" של כאן 11, שצולם בימי הלחימה. במסגרת קידום הפרק, חטיבת הדיגיטל של כאן ביצעה יחד עם הפקת הסדרה מהלך אינטראקטיב, שגרר אינספור תגובות ושיתופים ברשתות.
במהלך הפרק הופיע על המסך למספר שניות מספר הנייד של ראמזי, הדמות האגדית אותה משחק אמיר שורוש. מתוך הנחה שצופים רבים ינסו להתקשר למספר המדובר, צוות הדיגיטל סיפק להפקה מספר טלפון שניתן ליצור עמו קשר, והקליט הודעה קולית בקולו של ראמזי, המפנה להשארת הודעות וואטסאפ לכל מי שמעוניין לתקשר עם הדמות האהובה. ואכן, אלפי צופים התקשרו למספר המצוין בפרק וכתבו לראמזי הודעות. 
 
אנה פולנסקי, מנהלת הקהילות בצוות הסושיאל בדיגיטל, הגיבה להודעות בשם ראמזי ועונה גם בשעות אלה להגיב להודעות, שממשיכות להגיע בהמוניהן: "הצופים שקיבלו מראמזי מענה התרגשו מאוד ומיד העלו את ההתכתבות לקבוצת הפייסבוק שלנו "כאן קופה ראשית", מה שגרם לעוד אנשים לכתוב לראמזי הודעות, באמצעים פשוטים יצרנו מהלך אורגני וזורם בין הסושיאל לטלוויזיה". בין הפונים לראמזי היו גם גופי תקשורת וגופים ציבוריים, דוגמת עיריית ירושלים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה