טלוויזיה

אברי גלעד בהצהרה מפתיעה: "אין אמונה באף פועל ערבי"

מגיש קשת 12 הסביר בטורו השבועי: "אני שם פה החרגה לכאלה שמדברים נגד תאוות הדם של החברה שלהם ומוכיחים בדיבורם ובמעשיהם שהם בני אדם. אני מכיר כאלה כמה, הייתי מכניס אותם לביתי תמיד. זה דורש תחקיר עומק ואמון, אבל כדי לא להגיע למחוזות הגזענות חלילה, חשוב לומר שלא כולם"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום עדי אורני, מסך כאן 11)
בטורו השבועי בישראל היום, אברי גלעד התייחס לסרטון המחריד בו נראה פועל ערבי שופך מים לתוך ארון חשמל של דירה חדשה. בצל המקרה המטריד, מגיש קשת 12 הסביר מה ניתן לעשות כדי שענף הבנייה לא יתרסק לחלוטין ללא פועלים מיהודה ושומרון.
גלעד כתב: "המחיר של אי העסקת עובדים ערבים מהשטחים יקר. תהיה פה עצירת בנייה לחצי שנה לפחות, עד שנתארגן על עם אחר שיבנה לנו. המצב בגדה יתדרדר עוד, ויהיה שמח לתפארת. אבל מבחינתי, לאחר השבעה ההוא, אין אמונה באף פועל ערבי. אני שם פה החרגה לכאלה שמדברים נגד תאוות הדם של החברה שלהם ומוכיחים בדיבורם ובמעשיהם שהם בני אדם. אני מכיר כאלה כמה, הייתי מכניס אותם לביתי תמיד. זה דורש תחקיר עומק ואמון, אבל כדי לא להגיע למחוזות הגזענות חלילה, חשוב לומר שלא כולם".
 
עוד הוא הסביר בין היתר כי יש להערך ליום שאחרי המלחמה כדי לחיות בצל הטרגדיה ועדיין לקיים שגרת חיים. הוא מציע להפוך את ענף הבנייה לאטרקטיבי לעבודה כדי שעובדים ישראלים יחפצו לעבוד בו וימלאו את החסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה