המעדניות הטריות: השירות, המבחר, הטעימות – הפרק השני בסדרת הרשת קונים חכם
קונים חכם היא שמה של סדרת רשת חדשה מבית אתר ice ובשיתוף רמי לוי – בסימן צרכנות נבונה והתנהלות פיננסית אחראית. והפעם: המעדניות הטריות. מה חשוב לדעת לפני שרוכשים בשר, דגים וגבינות? יעקב גרשמן, מרשת רמי לוי עם כל הטיפים שישדרגו לכם את סל הקניות
במציאות של יוקר מחייה ועליית מחירים, צרכנות נבונה מקבלת משנה תוקף. קונים חכם היא סדרת רשת חדשה מבית אתר ice ובשיתוף קבוצת רמי לוי, שתסייע לבצע את רכישת סל המזון באופן מושכל, מאוזן ואחראי.
בפרק השני בסדרה מככבות המעדניות, הלוקחות את כל נושא הנגשת הבשר, הדגים והגבינות הטריות עוד צעד קדימה – ועל הדרך משדרגות גם את ההיצע וחווית הקנייה.
"הדגש הוא בראש ובראשונה על טריות המוצרים", מבהיר יעקב גרשמן, מנהל תחום בשר, דגים, גבינות טריות ומחלקת קפואים ברמי לוי. "לכל פריט מוצמדת תעודת זהות שמספקת ללקוח את כל הפרטים הרלוונטיים באופן פשוט, נגיש ונוח".
"רשת רמי לוי החליטה במהלך השנתיים האחרונות לעשות מעשה: לקחת את כל נושא הבשר הטרי לידיים שלה", מוסיפה יפית אטיאס, סמנכ"לית השיווק ומנהלת הפעילות העסקית ברמי לוי. "היום אנחנו מייבאים אדם הבשר בעצמנו, ודואגים לכל שרשרת האספקה והלוגיסטיקה, תוך בקרה ופיקוח קפדניים – עד לסניפים ולקהל הצרכנים".
"כאשר אנשים מגיעים לסופר הם לא מוכנים על הביקור במעדניה", מסכם גרשמן. "הם רוצים לראות מקרוב ולהתרשם, ובמיוחד ליהנות משירות יעיל על המקום".
צפו בפרק המלא.
לפרקים נוספים בסדרת הרשת ולכל הכתבות והטורים בפרויקט קונים חכם לחצו כאן
בשיתוף רמי לוי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


