שיווק ופרסום

האח הגדול 2024: לאחר תאריך ההשקה - זה הצעד שנחשף

פצצת הרייטינג של רשת 13 יוצאת לדרך: ועכשיו זה רשמי עם תאריך ההשקה שנחשף ב-2.6. הפעם בערוץ החליטו על שינוי שכדאי למפרסמים בתכנית לשים לב אליו. זה מה שיקרה בתוכנית בעונה החדשה | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13, unsplash)
אחד הקלפים המנצחים של רשת 13 חוזר: העונה החדשה של האח הגדול תושק ממש אוטוטו, בתאריך ה-2.6, וקרבות הרייטינג בפריים-טיים הולכים להיות לוהטים במיוחד. 
עד כמה הרייטינג של האח הגדול משמעותי עבור רשת 13? בגמר האח הגדול שנה שעברה, בעונה ה-13 בו זכתה יובל מעתוק, השיג המשדר 18.5% ויותר מחצי מיליון צופים, כאשר התכנית היריבה בקשת 12 - המטבח המנצח VIP - השיגה רק 14.9%. בנוסף התברגה האח הגדול מבין 20 התכניות הנצפות ביותר 2023. דבר המלמד על הפוטנציאל של פצצת הריאליטי. כמובן שבגזרת הדיגיטל, כמעט אין תחרות לאח הגדול.

ההשקות של האח הגדול מניבות לרוב רייטינג שיא לתכנית בפרט, ופיק גבוה לרשת 13 בכלל, כך שנה שעברה פרק הפתיחה הניב לא פחות מ-19.1%, לעומת תכנית חזקה של קשת 12 - רוקדים עם כוכבים, שהניבה 15%.
המפרסמים מכירים את הפוטנציאל של רשת 13, שגם היא מכירה את היכולת למקסם רווחים, ובמייל שנשלח למפרסמים מהערוץ, שהגיע לידי ice, ניתן להבין כי באירוע הכניסה של העונה החדשה ישבצו הפעם פרסומות זהב בלבד, ולא רצף פרסומות. 
אירוע הכניסה לבית האח הגדול, ותחילת העונה ה-14, יחל כאמור בתחילת יוני, ב-2.6, במה שנראה כקיץ חם במיוחד בגזרת הרייטינג.             
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה