שיווק ופרסום

הראל ויזל וטרמינל X חוגגים: שיתוף פעולה נוצץ עם אדידס

אתר האופנה TERMINAL X וענקית הספורט אדידס בקמפיין AI ראשון מסוגו לקולקציית מדי הנבחרות לפתיחת אירוע היורו שיתרחש באירופה. הצרכנים נחשפים לקולקציית חולצות הספורט למבוגרים ולילדים שיימכרו באתר
מערכת ice | 
הראל ויזל וניר הורוביץ (צילום דימה טליאנסקי)
אתר האופנה TERMINAL X הידוע כמי שמוביל חדשנות אופנתית דרך האתר המתקדם, הנמצאת בבעלות של איש העסקים הראל ויזל, כעת משיק לראשונה יחד עם מותג הספורט אדידס קמפיין אופנה מבוסס AI. מדובר בקולקציית חולצות ספורט שמושקות עבור פתיחת משחקי יורו 2024. הקמפיין החדשני Get Ready for Euro 2024, מעצים את העבר של עולם הכדורגל, ומביא לצרכנים חדשנות אופנתית.
למרות שעולם ה-AI נמצא בתחילת דרכו, הקמפיין החדש של TERMINAL X ואדידס משנה את פני האופנה הישראלית, כשהוא מציע קמפיין אופנת ספורט בפלטפורמת AI.  
קולקציית היורו תימכר באתר האופנה TERMINAL X, בחנויות הריטייל ובסניפי אדידס. הקולקציה מציעה 16 חולצות המציגות את קבוצות הכדורגל ארגנטינה, ספרד, גרמניה ואיטליה, ומגיעה בטווח מידות של XXL-XS למבוגרים, ו-7-16 לילדים. טווח המידות נע בין 149.00-369.90 שקלים. את הקולקציה ניתן להזמין במשלוח מחיר עד הבית באתר האופנה TERMINAL X. 
 
קמפיין AI טרמינל איקס ואדידס. צילום: רן פינקלשטיין
בימים האחרונים, דווח כי איש העסקים המצליח הראל ויזל, ממשיך להביא מותגים בינלאומיים לישראל, ואחרי שייבא את רשת המזון המהיר האמריקאית שיק שייק, ויזל ייפתח בסוף מספר חודשים סניף ראשון של רשת המזון המהיר והקפה פרט א מנג'ר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה