השוק

אדידס תצא מהמשבר? זו התחזית שטלטלה את המשקיעים

למרות שהציגה תחזית נמוכה לשנת 2024 ולאחר שהציגה שנת הפסד ראשונה מזה שנים - החברה חוזרת בה. אדידס הציגה תחזית אופטימית להמשך וצפתה כי ההכנסות לשנת 2024 יגדלו בשיעור חד ספרתי בינוני עד גבוה, מה שגרם למניה לזנק ב-8.2%
מערכת ice | 
סניף אדידס (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
מנייתה של אדידס זינקה היום (רביעי) ב-8.2%, וזאת לאחר שהחברה דיווחה על עלייה ברווחים ברבעון הראשון של השנה, ו"שדרגה" את התחזית שלה בנוגע לשנה הקרובה. באדידס צופים כי ההכנסות לשנת 2024 יגדלו בשיעור חד ספרתי בינוני עד גבוה, בהשוואה לתחזית הקודמת של צמיחה הקרובה לשיעור חד ספרתי נמוך.
כמו כן, הרווח התפעולי השנה שלה צפוי להגיע לכ-700 מיליון אירו (745 מיליון דולר), וזאת בניגוד לתחזית הקודמת שעמדה על 500 מיליון אירו. בנוסף, החברה הציגה עלייה משמעותית ברווח התפעולי של הרבעון הראשון, שעומד על 336 מילון אירו.
 
עבור 2023, אדידס רשמה הפסד נקי של 63.4 מיליון דולר, הראשון מאז 1992. אחת הסיבות לכך היא הסכסוך עם הראפר קניה ווסט והמחלוקת על נעליי ה-Yeezy שלה. השותפות בין החברה לווסט הופסקה לפני יותר משנה בעקבות אמירותיו האנטישמיות, אך הנעל עדיין נמכרה בחנויות. בפוסט שהעלה הזמר, הוא כתב פסקה ארוכה במיוחד בה הוא מבקש לא לקנות את הנעליים משום שהוא אינו מקבל עליהן כסף. עוד הוא ציין כי אדידס תובעת אותו בלא פחות מ-250 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה