שיווק ופרסום

יהודה לוי חוגג: הקמפיין החדש של הכוכב בכ-4 מיליון שקל

חברת פלאפון משיקה קמפיין חדש בכיכובו של יהודה לוי המציע טרייד אין ברכישת סמסונג גלקסי S25. עלותו של הקמפיין שיעלה הערב בערוצי הטלוויזיה מוערכת בכ-4 מיליון שקל
מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום שי יחזקאל)
חברת פלאפון משיקה היום (חמישי) קמפיין חדש בכיכובו של יהודה לוי המציע טרייד אין החל מ-1,999 שקל ברכישת סמסונג גלקסי S25 שמכירתו הרשמית בישראל מתחילה היום. עלותו של הקמפיין החדש שיעלה הערב בערוצי הטלוויזיה מוערכת בכ-4 מיליון שקל.
בפרסומת החדשה, יהודה לוי שוכב במיטה עם הסמארטפון כשהוא גולל בין סרטונים לפני השינה. הוא נרדם וחולם על מבצע טרייד אין חלומי של פלאפון. הוא קם כדי לבדוק אם חלומות אכן מתגשמים והוא מגיע לסניף פלאפון עם פיג'מה בשעה 5:00 בבוקר – לפני כולם.
בסקר מיוחד שערכה פלאפון לאחרונה נמצא שכשליש מהישראלים ינסו לבצע עסקת טרייד אין ברכישת סמארטפון חדש במטרה להוריד את עלות הרכישה לאור המצב הכלכלי. עוד נמצא כי 44% מהישראלים מתכוונים לרכוש סמארטפון חדש בחצי השנה הקרובה, על אף יוקר המחייה.
"עסקת טרייד הפכה לפתרון החכם והמשתלם ביותר עבור ישראלים רבים שרוצים להוזיל את הרכישה בקניית סמארטפון חדש", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, והוסיף: "לצד הטרייד אין, פלאפון היא החברה היחידה המציעה 5 שנות אחריות ברכישת מכשירי הדגל החדשים והמתקדמים של סמסונג".
יהודה לוי בקמפיין החדש של פלאפון (צילום מתוך קמפיין פלאפון)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה