שיווק ופרסום
כוכב ארץ נהדרת פודה מזומנים: זה הקמפיין החדש שקיבל
סודהסטרים ישראל מסכמת שנה עם צמיחה דו-ספרתית במכירות ומשיקה את האסטרטגיה השיווקית החדשה שלה ומציגה עולם שלם של משקאות מוגזים בהתאמה אישית ויוצאת בקמפיין חדש בכיכובו של השחקן והקומיקאי ,תמיר בר
בשנת 2024 רשמה סודהסטרים ישראל גידול דו-ספרתי בכלל הקטגוריות, נתון זה מעיד על הצטרפותם של לקוחות חדשים רבים לתכנית השירות "סודה עד הבית" ועל המשך נאמנותם של הלקוחות הקיימים.על פי נתוני Global Data מהשנים האחרונות, ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם בצריכת משקאות מוגזים לנפש, עם צריכה ממוצעת של 236 ליטרים בשנה. נתון זה ממקם את ישראל בין המדינות המובילות בעולם בצריכת משקאות מוגזים, לצד ארה"ב ודנמרק.
האסטרטגיה השיווקית החדשה של סודהסטרים ישראל, בהובלת חברת האם ,Pepsico מתמקדת בהרחבת חוויית השימוש במכשיר סודהסטרים, ומאפשרת ללקוחותיה ליהנות לא רק מסודה, אלא גם ממגוון רחב של משקאות מוגזים ממותגים, כגון: זירו 7up, פפסי זירו, טוניק, משקה אנרגיה, מירינדה, ועוד. בכך, החברה מאפשרת ללקוחותיה לשלוט בעוצמת ההגזה, ובטעמים השונים וכל זאת, תוך חסכון כספי בלתי מבוטל, ללא צורך בסחיבת בקבוקים ועם השפעה חיובית על הסביבה.
החברה תעלה בימים הקרובים בקמפיין שיווקי חדש בכיכובו של השחקן והקומיקאי תמיר בר, שגם לקח חלק בקריאייטיב. הקמפיין, תחת הסלוגן "היקום מסמן לכם להתקדם לסודהסטרים", מבוסס על תובנות אמיתיות ויומיומיות מהחיים, אותן מציג תמיר באופן הומוריסטי, ומפרש כ"סימנים מהיקום" המכוונים אותו להתקדם לסודהסטרים וליהנות מפתרון נח יותר וידידותי יותר לסביבה, לצריכת משקאות מוגזים מגוונים. הקמפיין מעודד את הצרכנים לערער על המובן מאליו ולשנות הרגלי צריכה ישנים להרגלי צריכה מתקדמים יותר. כמו כן, הקמפיין מדגיש את היתרון בחופש לבחור ואת היכולת להתאים את המשקה לטעם האיש של כל אחת ואחד.

צילום: אסף קרלה
שלומי בכור, מנכ"ל סודהסטרים ישראל: "אנו גאים לסכם שנה עסקית מוצלחת במיוחד, עם צמיחה מרשימה בכל תחומי הפעילות. הצלחה זו היא תוצאה של עבודה קשה ומסורה של צוות העובדים שלנו ושל נאמנותם של לקוחותינו. למרות האתגרים שחווינו במדינה, הצלחנו לשמור על צמיחה מתמשכת ולהמשיך ולחדש. אנו מאמינים שהאסטרטגיה השיווקית שלנו, בשילוב עם הקמפיין החדש בכיכובו של תמיר בר, ימשיכו להניע את הצמיחה ולהרחיב את קהל הלקוחות שלנו. אנו נמשיך להשקיע בפיתוח מוצרים חדשניים ובמתן שירות מעולה, כדי להבטיח שסודהסטרים תישאר הבחירה הראשונה של הצרכנים בישראל".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



