שיווק ופרסום
לקראת חג הפסח: רשת מוצרי החשמל בקמפיין בהיקף מיליון שקל
עד לפני שנה הם בכלל לא ערכו קמפיין, אבל בשנה האחרונה זהו קמפיין הפרסום הרביעי שלהם בהיקף של כמיליון שקלים. היכן יפרסמו? ומה המבצעים המיוחדים?

רשת ׳ארכה׳, הפועלת בתחום ציוד החשמל, תאורה ובית חכם ומפעילה 19 סניפים בכל רחבי הארץ, מתכוננת לפסח ויוצאת עם מבצעי מכר חסרי תקדים על מאות מוצרים, בסניפים ובאתר הרשת-- מוצרי חשמל, תאורה וכלי עבודה.
לדוגמה: מחבט קוטל יתושים וחרקים ב-10 ש״ח, מקרר משרדי+ תא הקפאה ב-539 ש״ח, פלטת חימום ב-95 ש״ח, נורות בלון מעוצבות ב-169 ש״ח, פנסי הצפה החל מ- 49 ש״ח, סדרת מנורות לד אווירה לקיר החל מ-69 ש״ח ועוד.
בנוסף, הרשת שעד לפני שנה לא פרסמה כלל, תעלה היום, בגל פרסום נרחב רביעי בתוך פחות משנה בהיקף כולל של כמיליון ש״ח הכולל, טלוויזיה, דיגיטל ורדיו. קמפיין ארכה זכור בזכות אחד הקטעים המזוהים ביותר עם תכנית הקאלט, ׳בלי סודות׳ ששודרה בטלוויזיה החינוכית - שתי צלליות, החוזרות על אחת המילים שנלמדו במערכון הקודם תוך כדי פירוק המילה לשתי הברות, ואז חזרה על המילה פעמיים.
את הקמפיין מוביל משרד הפרסום מנצ׳.
עוד ב-
יוליה סקופ, מנהלת השיווק של ארכה ציינה: ״הצרכן הישראלי מנצל את התקופה של לפני הפסח להתחדשות וריענון הבית ואנו יוצאים החל מהיום ועד סוף פסח במגוון מבצעים אטרקטיביים על מאות מוצרים ממגוון קטגוריות. אני מזמינה את כולם להגיע לכל אחד מ-19 הסניפים שלנו או באתר הרשת ולהתייעץ עם המומחים שלנו בחשמל וכלי עבודה, תאורה, חשמל חכם לבית ועמדות טעינה לרכב״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה