שיווק ופרסום

אמנון טיטינסקי מתאהב: הקמפיין החדש והמפתיע נחשף

אמנון טיטינסקי מקופה ראשית יככב בקמפיין חדש לסופרמרקטים באפליקציית yellow לצד מירב העז. הקמפיין מקדם את הצעת הערך המנצחת של אפליקציית yellow: צבירה של עד 10% מסכום הקנייה במגוון סופרים ברחבי הארץ.
מערכת ice | 
טיטינסקי בקמפיין פז (צילום עופר חג'יוב)
קבוצת פז עולה היום (ראשון) עם קמפיין ארצי  לקידום הצעת הערך ה'סופר משתלמת' של אפליקציית yellow: צבירה של עד 10% מסכום הקנייה במגוון סופרים ברחבי הארץ ישירות לארנק הדיגיטלי. עם הכסף שנצבר בארנק הדיגיטלי יוכלו הלקוחות לבצע קניות במגוון הסופרים, בסניפי yellow, במשלוחי wolt, סופר פארם ועוד.
דב נבון, המגלם את דמותו של אמנון טיטינסקי מהסדרה "קופה ראשית", יוביל את קמפיין "סופר משתלם" לצד מירב העז של .yellow מירב מגלה לטיטינסקי החסכן האובססיבי שמעתה ניתן לשלם על קניות עם האפליקציה, לצבור נקודות ולממש אותן בסופר''.
בפנטזיית קניות מרגשת עם הררי דפדקים ונהרות של לבן, טיטינסקי מגיב בהתלהבות למשמע הבשורה: "כסף בחזרה בכל קנייה". הקמפיין מציג בהומור את מערכת היחסים המשעשעת בין טיטינסקי לעז.

טיטינסקי מייצג את רצון הצרכנים לחסוך במיוחד נוכח יוקר המחיה, כאשר לעומתו ניצבת העז, המסמלת את קול הקדמה וההיגיון הצרכני, הקוראת לצרכנים לנהוג בצרכנות נבונה, לקנות בסופרים בהם ניתן לשלם עם אפליקציית yellow ולחסוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה