שיווק ופרסום

בקולו של מלאכי חזקיה: קמפיין AI במקום הנמוך בעולם

רשת מחסני חשמל חשפה קמפיין חדש וקריאטיבי המבוסס על בינה מלאכותית המעלה שאלות שונות בנוגע למה שנוכל לגלות בקרקעית ים המלח- עם טוויסט בסוף  
מערכת ice | 
קמפיין AI (צילום יחצ)
איזה פריט היינו מגלים בקרקעית ים המלח? קבלו את התשובה המפתיעה של הבינה המלאכותית. באמצעות טכנולוגיית AI מתקדמת, שמשלבת בין מספר מודלים חדשניים, הבינה המלאכותית אותגרה לדמיין מה יתגלה בתחתית ים המלח, הנקודה היבשתית הנמוכה בעולם, אילו היה ניתן לרוקן את כל מימיו? האם נגלה עיר תנ"כית קדומה? אולי מאובנים של יצורים פרהיסטוריים? או שמא חפץ בלתי צפוי שהשתמר במליחות הקיצונית של המקום?
קבלו הצצה ראשונה לסרטון הבכורה מתוך קמפיין חדש של רשת מחסני חשמל, כולו פרי יצירה של בינה מלאכותית - מהרעיון, דרך הכתיבה, הבימוי והעיצוב. המרכיב האנושי היחיד שנשמר הוא קולו של הקריין האהוב, מלאכי חזקיה, שמלווה את הרשת כבר עשרות שנים ומוסיף את הטון המוכר והחם. הקמפיין הופק על ידי מחלקת הסושיאל של שלמור תקשורת, המנהלת את יחסי הציבור של רשת מחסני חשמל בעשור האחרון.
כזכור, רשת מחסני חשמל דיווחה בחודש ינואר כי למעלה מ- 2,000 לקוחות ביצעו הזמנה מוקדמת לדגמי הגלקסי S25 בתוך שבוע. מדובר בגידול של 40% בהשוואה לשיא הקודם שנרשם אשתקד בשבוע הראשון מהשקה של סדרת ה-S24 וגידול של 60% בהשוואה לתקופה המקבילה של השקת ה- S23.
 
צילום: יח"צ
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה