שיווק ופרסום

בר רפאלי ומעצב העל בקמפיין חדש: "מציאות חדשה ולא פשוטה"

בר רפאלי, הצטלמה לקמפיין החדש והמסקרן של קסטרו, בשיתוף פעולה עם מעצב העל אלון ליבנה, שסיפר: "התקופה האחרונה לא דומה לשום דבר שציפינו לו". צפו
מערכת ice | 
בר רפאלי בקסטרו (צילום שי פרנקו)
הדוגמנית המצליחה והפרזנטורית המובילה של חברת האופנה קסטרו, בר רפאלי, הצטלמה אתמול (רביעי) לקמפיין המסקרן והמדובר של קולקציית TOKYO, הדרופ השלישי והבולט, פרי שיתוף הפעולה המסקרן בין קסטרו למעצב העל אלון ליבנה.
הקולקציה החדשה שואבת השראה מעולמות התרבות היפנית, עם נגיעות של ריזורט, סטייל עולמי ועיצוב עכשווי. הצילומים לקמפיין החדש של קסטרו התקיימו בסטודיו הגליל בתל אביב, כשבר רפאלי במרכז הצילומים לצד קאסט גדול שלקח חלק בצילומי הקמפיין.
​בר רפאלי בצילומים לקמפיין החדש של קסטרו (צילום: שי פרנקו)
לדברי המעצב אלון ליבנה: "בשנתיים האחרונות אני גאה לשתף פעולה עם קסטרו ביצירת קולקציות ייחודיות שמבטאות את השפה העיצובית שלי, ייצור כחול-לבן, לקהל הישראלי. זו הייתה דרך מרתקת של יצירה, השראה וחיבור ללקוח הישראלי".
בר רפאלי בצילומים לקמפיין החדש של קסטרו (צילום: שי פרנקו)
ליבנה הוסיף: "התקופה האחרונה, עם האתגרים הביטחוניים והחברתיים שכולנו חווים, לא דומה לשום דבר שציפינו לו. עולם האופנה, כמו תחומים רבים אחרים, מתמודד עם מציאות חדשה ולא פשוטה. ובכל זאת, דווקא עכשיו, אולי יותר מתמיד, יש ערך ליכולת להביא צבע, תקווה ויופי אל תוך השגרה היומיומית. זו זכות גדולה עבורי להיות חלק מזה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה