שיווק ופרסום

הראל ויזל וטרמינל X מותקפים: ''תמרור אזהרה רפואי''

?זעם על טרמינל x והפרזנטורית שחר חיון: מעודדים חשיפה מסוכנת לשמש ולסרטן העור
מערכת ice | 
הראל ויזל וטרמינל X (צילום shutterstock, דימה טליאנסקי, מסך אתר terminalx)
העמותה הישראלית לסרטן העור פנתה היום לחברת בטרמינל X בדרישה לגנוז את הפרסומת החדשה של החברה, בכיכובה של שחר חיון, המעודדת חשיפה מסוכנת לשמש, העלולה להוביל לסרטן העור. בפרסומת החדשה נראית חיון כאשר היא שוכבת על הבטן עם סימן בולט על גבה שנראה כמו כווייה בגלל השמש. הכול מוצג באווירה קלילה ואסתטית, אך ללא כל הקשר רפואי או אזהרה.
מנכ״לית העמותה הישראלית לסרטן העור קרן ביתן שמש כתבה מכתב חריף למנכ״ל טרמינל x ניר הורוביץ ואל כוכבת הרשת שחר חיון וציינה כי מדובר במסר מסוכן במיוחד עבור צעירים ובני נוער שעלולים לחשוב כי כוויית שמש היא סמל ליופי או לסטייל, מבלי להבין את ההשלכות הבריאותיות הקשות.
“כוויות שמש הן לא טרנד אופנתי. הן תמרור אזהרה רפואי! חשיפה לא מבוקרת לקרני השמש היא אחד הגורמים המרכזיים להתפתחות של סרטן עור – ובפרט מלנומה, שהיא מהסוגים הקטלניים והאלימים ביותר. לצערנו, שיעורי התחלואה בישראל גבוהים באופן מדאיג – במיוחד בקרב צעירים שנחשפים למסרים שגויים ברשתות החברתיות ובערוצי הטלוויזיה״.
״יש כאן החמצה חמורה של ההזדמנות להעביר מסר אחראי לצעירים. חברות אופנה, משפיענים ומובילי דעת קהל צריכים להבין שגם סטייל צריך לבוא עם אחריות. העור שלנו אינו מובן מאליו וצריך לשמור עליו. השילוב בין יופי לערכים הוא הכוח האמיתי של מותג חזק. אופנה יכולה וצריכה להציל חיים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה