שיווק ופרסום
ב-5 מיליון שקל: הדרישה המטורפת של 'מה קשור' לצעד הבא
ציוות של ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף מתומחר בכ-4.7 מיליון שקל, סכום המשקף את כוח המשיכה העצום שלהם בעקבות סקרי דעת קהל מעודדים וחברות נדל''ן ובנקים מוכנים לפתוח את הכיס כדי להביא אותם לקמפיין
הזמן לקצור את הפירות הגיע. הצלחתו המסחררת של "לשחרר את שולי סאן" עם למעלה ממיליון צופים יצרה רעידת אדמה בעולם הפרסום הישראלי. כעת מתרחש מאבק חסר רחמים בין תאגידי ענק כולל חברות נדל"ן מובילות לצד אחד מהבנקים הגדולים במדינה, כשכולם רודפים אחר אותו יעד יקר: לרתום את שלושת חברי להקת "מה קשור" המפורסמת לקמפיינים פרסומיים מרווחים.
על פי הפרסום של גיל משעלי במאקו המחירים הגבוהים לא מרתיעים: מקורות בכירים בתעשיית הפרסום חושפים שהחבילה הקולקטיבית של ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף מתומחרת בכ-4.7 מיליון שקל, סכום המשקף את כוח המשיכה העצום שלהם בעקבות סקרי דעת קהל מעודדים.
בינתיים, בעוד המגעים המסחריים רותחים מאחורי הקלעים, השחקנים ממשיכים במסלולים נפרדים כאשר ברוך מוביל מסע פרסומי עבור יבואנית הרכב למותג שברולט סילברדו, מיכאלשווילי מקדם את המותג פריגת, וישראלוף משמש כפניו של תנובה. כל אחד מהם עם מיליוני שקלים עבור הקמפיין שלו.
עוד ב-
כזכור, רק ביום חמישי האחרון נערך טקס החניכה על שמם של "מה קשור" בצומת הרחובות משה דיין וגולדה מאיר בעיר ילדותם של השלישייה רמלה. לאחר מכן, נערכה הקרנה חגיגית של הסרט החדש שעלה לאחרונה לאקרנים, "לשחרר את שולי סאן" בקולנוע היכל התרבות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מתי שולי סאן יגיע יסטרימינג?גיא לפידות 08/2025/18הגב לתגובה זו0 0לא משלם על תוכןסגור



